دلالی بر سر خون هموطنانی که در سقوط هواپیما اکراین قربانی شدند .دست در دست لابی اسرائیل بکجا خواهند رسید

تصاویر کامنت ها ،سند های هستند که نشان می دهند چگونه با خون قربانیان فاجعه سقوط هواپیمای اکراین حامد اسماعیلیون توسط جریانات صهیونیصتی دلالی و خیانت می کند .حتی به خون فرزند و همسر خود

دلالی بر سر خون هموطنانی که در سقوط هواپیما اکراین قربانی شدند .دست در دست لابی اسرائیل بکجا خواهند رسید

اسماعیلیون، چهره بظاهر عدالت خواه  خون همسر و فرزند بیگناهش و ده ها مسافر بیگناه دیگر هواپیمای سرنگون شده اکراینی ، ولی در حقیقت  جاده صاف کن  جریان برانداز و تحریم های طیف صهیونیستی  در کانادا برای منزوی کردن ورزش ایران و تحقیر ایرانی کانادایی ها ، است . ، . در حالی از اسماعیلیون  در کانادا که خود را  سخنگوی انجمن خانواده های جان باختگان هواپیمای اوکراینی یاد میشود که در جریان اختلافات داخلی بین بازماندگان در کانادا ، حداقل یک رقیب جدی دیگر بنام شاهین مقدم دارد که معتقد است ، اسماعیلیون ، حرکاتش برای منافع شخصی و مالی خودش هست . ( مصاحبه مقدم با تلویزیون سعودی اینترنشنال – )  .   

اقای شاهین  مقدم ، از خانواده های جان باختگان می نویسد:  1ماه است که با دولت بحث می کنم که شما حق ندارید با انجمن جلسات مخفیانه داشته باشید . که نماینده همه نیستند .حداقل 30 خانواده در ان انجمن نیستند !

در کامنتی دیگر مجددا اقای شهرام مقدم اعتراض به تک روی های اقای حامد اسماعیلیون و همدستانش از تک روی های انها ، برخورد های تحکیم امیز و کسانی که خودشان را به این خانواده چسبانده اند .مهمترین مسله عدم حضور خانواده جان باختگان داخل کشور در این انجمن است و بدون اشاره به اسم اسماعیلیون و همپالگی هایش می گوید جوانی بی تجربه که در هرم تصمیم گیری قرارگرفته است .کامنت زیر را بخوانید  و خود قضاوت کنید !

اقای حامد اسماعیلیون ، لطفا جوابی برای این سوال دارید بگوید که منبع مالی برای نصب این تابلواز کدام منابع نامعلوم است !؟

علنی شدن اختلافات درونی دو جریان در بین خانواده های قربانیان فاجعه سقوط هواپیمای اکراینی ، انجا تشدید شد که سازمان افراطی اسراییلی در کانادا – گروه بنای بریث – با اعلامیه ای اعلام کرد که لغو مسابقه ایران و کانادا بدلیل شکایت انها علیه فدراسیون فوتبال کانادا بوده است و در حقیقت اعتبار لغو انرا برای خودش کسب کرد . این در حالی بود که اسماعیلیون ، تلاش می کرد که نشان دهد خودش ، به تنهایی ، با حمایت مردمی ، خواهان لغو بازی شده است .

بررسی

گذشته  بنای بریث  که در اساسنامه اش رسما حمایت از صهیونیست ثبت شده است ،، پرچمدار ضدیت با جامعه ایرانی در کانادا و فشار سیاسی و اقتصادی برآن و تحریم ها  علیه ایران بوده است . بنای بریث بر خلاف اروین کاتلر مشاور نخست وزیر کانادا که مشاورت مجانی هم به اسماعیلیون میدهد ، به سبک سیاست  انگیسی ها با پنبه سر میبرد ، قرار دارد .بنای بریث عموما از طریق فشار حقوقی و رسانه ای ، علیه ایرانی ها عمل می کند و در بین یهودیان کانادا در اقلیت قرار دارند وبه همین دلیل اعلام پیروزی انها ، که به قیمت سوختن مهره هایی مانند اسماعیلیون و شاهین مقدم  ، شد ، برایشان مهم بود .

بنای بریث خواهان مصادره 400 هزار دلاردستمزد تیم ملی ایران شده بودند که فدراسیون اعلام کرد پولی پرداخت نشده است .

ترجمه کامنت بالا (مایکل ماستین مدیرعامل و مدیر اجرایی بنای باریت کانادا ، پنچ شنبه به صراحت اعلام کرد که علیرغم لغو بازی این سازمان قصد دارد اطمینان حاصل  کند که هیچ پولی از کانادا  به ایران داده نمی شود . )

اروین کاتلر حامی و پشتیبان مهم  حامد اسماعیلیون 

اروین کاتلر در این جا به عنوان حامی سرسخت مریم رجوی  شرکت دارد . کاتلر در حالی خودش را به عنوان حامی حقوق بشر در ایران و روسیه و و نزوئلا معرفی می کند که می داند ، گروه مجاهدین  به رهبری مسعود و مریم رجوی ، از ناقضین حقوق بشر اعضای خودشان در عراق و فرانسه بوده و هستند . مجاهدین ارتش خصوصی صدام حسین در جنگ ایران و عراق و بعداز آن تا سرنگونی صدام در اشغال عراق ، بودند .    

. کاتلر در سال 2013  ،مریم رجوی را به کانادا دعوت کرد تا در جلسه کمیته حقوق بشر مجلس کانادا که وی ریس آن بود ، در هفته نقض حقوق بشر در ایران ، شرکت کند .  . ولی دولت محافظه کار وقت هارپر که سفارت ایران را به درخواست اسراییلی ها ، تعطیل بود ، حاضر نشد به رجوی ، ویزا برای سفر به کانادا بدهد. این در حالیست که اروین کاتلر با جان برد وزیر خارجه دولت محافظه کار وقت کانادا در فوریه 2012 در اسراییل ، تحریم های جدید کانادا علیه ایران را اعلام کرده بودند . 

دختر اروین کاتلر ، نماینده حزب آبی سفید در مجلس اسراییل – کنست – بود  و این دوره انصراف داد.

کانادا از نظر سیاسی در سطح جهانی قدرت چندانی ندارد ولی تیم اروین کاتلر توانسته با بزرگ نمایی و سیاه نمایی  ، اجازه رشد به جامعه ایرانی در کانادا را به عنوان یک چتر متشکل ندهد ، زیرا اتحاد ایرانی ها در کانادا به ضرر لابی اسراییل هم از نظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی هست .  

بیان دیدگاه