وطن پرست و مردمی یا وطن فروش و ضد مردم؟(مقایسه اپوزسیون روسیه با ایران )

چند روز قبل یک اقدام تروریستی درمسکو ، سالن کنسرت کروکوس سیتی روی داد. بیش از145 نفر کشته شدند. اينك یولیا ناوالنایا، بیوه الکسی ناوالنی را که اکنون به یکی از چهره های مخالف پوتین تبدیل شده است در رابطه با کشورش و مردمش با وطن فروشان ایرانی مقایسه کنید……

وطن پرست و مردمی یا وطن فروش و ضد مردم؟(مقایسه اپوزسیون روسیه با ایران )

چند روز قبل یک اقدام تروریستی درمسکو ، سالن کنسرت کروکوس سیتی روی داد. بیش از145 نفر کشته شدند. اينك یولیا ناوالنایا، بیوه الکسی ناوالنی را که اکنون به یکی از چهره های مخالف پوتین تبدیل شده است در رابطه با کشورش و مردمش با وطن فروشان ایرانی مقایسه کنید.

بسیار متشکرم، فوق العاده است، بهترین مردمی که امروز از ساعت 12 ظهر به مدت 6 ساعت در صف رای گیری در کنار من ایستادند. ممنون که آمدی – گریه کردی، خندیدي. ممنون که بی وقفه فریاد زدی «یولیا، ما با تو هستیم» و «ناوالنی» با تو هستیم. و به من گفتید که امید را به شما باز گردانم. در واقع، البته، برعکس است، این من نیستم، بلكه شمایید که به من امید می دهید که همه چیز بیهوده نیست، ما همچنان می جنگیم. از همۀ شما که در همه شهرهای جهان بیرون آمدید سپاسگزارم. شما پشتیبان و حامی من هستید. من همه شما را خیلی دوست دارم.

وطن فروشان و مواجب بگیران ایرانی

بدون شرح خوانندگان مقایسه کنند .

بیان دیدگاه