آیا مریم قجرعضدانلو (رجوی) به اعلامیه جهانی حقوق بشر اعتقادی دارد!؟

مریم قجر عضدانلو در بیست دقیقه سخنرانی که انجام داده اساس حرفش این بوده: (محاکمه غیابی مجاهدین ناقض اعلامیه جهانی حقوق بشر و استانداردهای قضایی بین‌المللی است و از نظر سیاسی توطئه‌گرانه و زمینه ساز اقدامات تروریستی در اروپا با هدف محدودسازی مقاومت در خارج به ویژه در آلبانی است).
خانم مریم قجر عضدانلو، شما از کی اعتقاد به اعلامیه جهانی حقوق بشر دارید؟ اگر از همین امروز به آن اعلامیه اعتقاد پیدا کرده اید، پس در قدم اول افراد اسیر در زندان کمپ اشرف 3 را آزاد بگذارید تا هر فردی خودش مسیر زندگی خود را انتخاب کند. دوم اینکه به تمامی افراد تلفن موبایل بدهید که با خانواده هایشان بعد از 42 سال تماس بگیرند. الان در قرن بیست و یکم زندگی می کنی؛ نمی شود که افراد با خانواده هایشان در تماس نباشند. سوم به خانواده ها اجازه بدهید با فرزندان خود بعد از 42 سال ملاقات داشته باشند. کدام زندان در دنیا وجود دارد که اجازه تماس و ملاقات باخانواده به زندانیان ندهد؟. چهارم اینکه حکم اعدام و ترور اعضای جدا شده را که بار ها و بارها توسط مسعود رجوی وشخص شما بیان و تاکید شده را لغو کرده و این لغو را رسما اعلام کنید و از همه جداشدگان که مورد ضرب و شتم، تهدید، آزار و اذیت و انواع توطئه ها و تهمتها و توهینها و دشنامها و ناسزاها چه آن موقع که داخل تشکیلات بودند و چه در کشورهای مختلف قرار گرفته اند و شما و همسرتان حکم  اعدام و قتل آنها حتی در خارج کشور را صادر کرده اید، پوزش بخواهید…….

آیا مریم قجرعضدانلو (رجوی) به اعلامیه جهانی حقوق بشر اعتقادی دارد!؟

روزجمعه یازده اسفند ماه مریم قجر عضدانلو کنفرانسی در مقر خودش در حومه پاریس برگزار کرد. طبق معمول چند رأس از افراد اجاره ای از کشورهای مختلف از جمله سه راس از کمیته فرقه رجوی به نام کمیته بین المللی در جستجوی عدالت (این کمیته شبیه این است که گرگ جگرکی باز کند!!) در این کنفرانس حضور داشتند. در تمام برنامه ها استرون استینونسون، پائولو کازاکا، کوادراس که تشکیل دهنده این کمیته هستند، از پا منبری های مریم قجر می باشند. این محفل به سرکردگی مریم قجر عضدانلو، با تیتر : (خیز جدید  برای تشدید سرکوب و تروریسم) بود. که وی  در آن با این مضمون شروع به صحبت کرد: ( روشنگری حائز اهمیت در باره محاکمه غیابی بیش از 100 تن از اعضای مقاومت ایران).

سران فرقه رجوی از مسعود رجوی تا مریم قجر و دیگر سران این فرقه، همیشه کلی گویی کرده و گنگ و مبهم صحبت می کنند و این از اصول اصلی این فرقه بوده و می باشد. خوب این رژیم مگر در داخل زندان کمپ اشرف در البانی یا شهر دورس است که سرکوب را می خواهد تشدید کند؟ همچنین فاصله تهران تا دورس 3500 کیلومتر است. سرکوب کردن نفرات زندان کمپ اشرف از تهران هم حتما مکانیزمی دارد که فقط مریم قجر می داند!!. مریم قجر کدام مقاومت ایران را می گوید؟ مگر در ایران جریانی به اسم مقاومت ایران وجود دارد؟

 دادگاه کیفری یک تهران شش ماه پیش اسامی 104 نفر از فرماندهان و مسئولین ارشد مجاهدین را که در کشتار مردم ایران دست داشتند اعلام کرده  و از آنها خواسته که خودشان را به این دادگاه برای محاکمه معرفی کنند والا غیابا محاکمه خواهند شد. (صالح رجوی ، پرویز خزائی ،عزیز الله پاکنژاد افرادی هستند که عضو سازمان مجاهدین نبودند اما عضو شورای ملی مقاومت یعنی ویترین بیرونی این سازمان هستند). شش ماه قبل وقتی این موضوع مطرح شد، فرقه رجوی توسط نیروهای سایبری خود که در زندان کمپ اشرف 3 در البانی هستند خواست با عناوین مختلف و مضحک نعل وارونه زده و با جنجال روی این موضوع و دست پیش گرفتن، جنایتهای خود علیه اعضایش را که نقض فاحش حقوق بشر به شمار می رود بپوشاند.

مریم قجر چنین ادامه می دهد : ( این محاکمه در ماهیت ، ناقض اعلامیه جهانی حقوق بشر و استاندارد های قضایی بین المللی  و… سلب حقوق مجاهدین در اشرف 3 در آلبانی است). سوال از مریم قجر عضدانلو این است که آیا شما خودتان به اعلامیه جهانی حقوق بشر اعتقاد دارید؟ آیا  تشکیلات مجاهدین که شخص شما رئیس ان هستید سی ماده اعلامیه جهانی حقوق بشر را قبول دارد؟ و شما اعتقادی به آن دارید؟ اگر شما اعلامیه جهانی حقوق بشر را قبول دارید چرا آن را در درون فرقه خودتان رعایت نمی کنید؟

خانم مریم قجر عضدانلو؛

شما مواد 1و2 اعلامیه جهانی حقوق بشر مبنی بر کرامت انسان به عنوان پایه اصلی حقوق بشر شامل آزادی، برابری و برادری را کجا رعایت کردید؟ کجا درون تشکیلات شما ازادی و برابری و برادری وجود داشت؟ همین الآن آیا در زندان کمپ اشرف 3 در آلبانی ازادی و برابری وجود دارد؟

مواد 3 تا 5 این اعلامیه به سایر حقوق فردی مانند حق زندگی و منع برده داری می پردازد .

شما 42 سال است تمامی حقوق فردی را از افراد تشکیلات خودتان گرفته و همه انها را برده خود کرده اید. .این عملکرد 42 ساله خود با افراد درون تشکیلاتتان را چگونه توجیه می کنید؟.

مواد 12 تا 17 اعلامیه جهانی حقوق بشر به حقوق فردی در جامعه می پردازد.

شما در جامعه ایران طی سال های 1360 تا 1380 به حقوق فردی افراد جامعه ایران احترام قائل بودید؟ شما افراد را فقط بخاطر داشتن ریش ترور می کردید. شما افرادی را که امکاناتشان را در اختیار شما قرار نمی دادند ترور می کردید. مردان را در کنار همسر و فرزند ترور می کردید… مگر در اطلاعیه های عملیاتی خودتان به این ترورها افتخار نمی کردید؟

مواد 18 تا21 این اعلامیه که مورد استناد شما قرار گرفته به آزادی های سیاسی، عمومی و روانی ازجمله ازادی اندیشه ، نظر ، دین ، وجدان ، بیان و آزادی اجتماعات تأکید کرده اند.

شما درون تشکیلات مجاهدین کدام یک از این موارد را نقض نکردید؟ ایا درون تشکیلات شما آزادی بیان و مذهب واندیشه و نظر… وجود داشت؟ هر فردی که مخالف دیدگاه شخص شما و مسعود رجوی بود چه بر سر وی می آوردید؟ بخاطر اندیشه و نظر چند صد نفر را زندانی و شکنجه  کردید؟ در زندان های درون تشکیلات خود چند ده نفر زیر شکنجه کشته و یا به شکلهای مختلف اعدام شدند؟ درون بیدادگاههای تشکیلات شما چند صد نفر مورد ضرب و شتم  قرار گرفتند؟ چند ده نفردرون تشکیلات شما بخاطر فشار های غیر قابل تحمل از جمله در زندانهایتان خودکشی و خود سوزی کردند؟

آیا در بیدادگاههای شما برای افراد وکیلی وجود داشت؟ طبق کدام قانون نوشته شده، شما افراد را مجازات می کردید که اکثر بیدادگاه های شما هم حکم اعدام صادر می کرد و در نهایت مسعود رجوی با منت نهادن می گفت من عفو می دهم؟ قضات شما از کدام دانشکده مدرک قضایی گرفته اند؟ بفرمایید مدارک انها را انتشار بدهید.

کدام مواد اعلامیه جهانی میگوید که از کودکان به عنوان سرباز می توان استفاده کرد که تشکیلات شما چند صد کودک را به اجبار به خدمت گرفت که بعضا در عملیات نظامی خودتان و یا در درگیریها با نیروهای عراقی کشته شدند؟

مواد 22 تا 27 اعلامیه جهانی حقوق بشر بر حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی افراد از جمله حق سلامتی آنان تاکید می کنند.

درون تشکیلات مجاهدین کدام یک از این مواد اجرا شد؟. مینیمم های حق سلامتی در درون تشکیلات شما وجود نداشته ونیست. چرا این  همه باید خودکشی و مرگ های غیر طبیعی درون تشکیلات شما باشد؟ چرا موارد سکته و مرگ در اثر بیماریهای مختلف اینقدر در میان افراد تشکیلات شما حتی افراد در سنین متوسط، بسیار بالا است و پیوسته بیشتر می شود؟

مریم قجر عضدانلو در بیست دقیقه سخنرانی که انجام داده اساس حرفش این بوده: (محاکمه غیابی مجاهدین ناقض اعلامیه جهانی حقوق بشر و استانداردهای قضایی بین‌المللی است و از نظر سیاسی توطئه‌گرانه و زمینه ساز اقدامات تروریستی در اروپا با هدف محدودسازی مقاومت در خارج به ویژه در آلبانی است).
خانم مریم قجر عضدانلو، شما از کی اعتقاد به اعلامیه جهانی حقوق بشر دارید؟ اگر از همین امروز به آن اعلامیه اعتقاد پیدا کرده اید، پس در قدم اول افراد اسیر در زندان کمپ اشرف 3 را آزاد بگذارید تا هر فردی خودش مسیر زندگی خود را انتخاب کند. دوم اینکه به تمامی افراد تلفن موبایل بدهید که با خانواده هایشان بعد از 42 سال تماس بگیرند. الان در قرن بیست و یکم زندگی می کنی؛ نمی شود که افراد با خانواده هایشان در تماس نباشند. سوم به خانواده ها اجازه بدهید با فرزندان خود بعد از 42 سال ملاقات داشته باشند. کدام زندان در دنیا وجود دارد که اجازه تماس و ملاقات باخانواده به زندانیان ندهد؟. چهارم اینکه حکم اعدام و ترور اعضای جدا شده را که بار ها و بارها توسط مسعود رجوی وشخص شما بیان و تاکید شده را لغو کرده و این لغو را رسما اعلام کنید و از همه جداشدگان که مورد ضرب و شتم، تهدید، آزار و اذیت و انواع توطئه ها و تهمتها و توهینها و دشنامها و ناسزاها چه آن موقع که داخل تشکیلات بودند و چه در کشورهای مختلف قرار گرفته اند و شما و همسرتان حکم  اعدام و قتل آنها حتی در خارج کشور را صادر کرده اید، پوزش بخواهید.



 

·        اعلامیه جهانی حقوق بشر  



 

بیان دیدگاه