فرقه رجوی ( مجاهدین ) بال سیاسی، تبلیغاتی ، تروریست های جیش العدل

اطلاعیه فوری  و سپس می افزاید که  لحظاتی پیش   یعنی در حالی که عملیات در حال وقع پیویستن است .از محور سوران – مهرستان  مستقیم به اتاق خبر فرقه رجوی دارند گزارش می دهند ، انها هم انتشار می دهند . این هماهنگی از صحنه عملیات در سیستان با فرانسه مرکز پخش فرقه رجوی به دستور کدام ارباب است که این قدر واضح و بدون پرده و…..درحال پخش است ؟در اطلاعیه همان طور که دیده می شود ادامه می دهد : مجاهدین سازمان جیش العدل اقدام کرده اند .ایا از این واضح تر می بایست اعلام کنند که جیش العدل مربوط به سازمان مجاهدین یعنی همان فرقه رجوی است ؟…..

فرقه رجوی ( مجاهدین ) بال سیاسی، تبلیغاتی ، تروریست های جیش العدل

اگر هموطنان اخبار چند روز گذشته را تا به امروز در رابطه عملیات های تروریستی که جیش العدل در سیستان و بلوجستان انجام دادند را دنبال کرده باشند . متوجه شده اند  که مسئولیت و تبلیغ سیاسی کارهای تروریستی این مزدوران سعودی عربی .فرقه رجوی است که در کانال ماهواره ای و سایت های رسمی خود ان را انتشار و پخش می کنند .

این تصویر بخشی از فیلمی است که از کانال تلویزونی فرقه رجوی پخش می شود . هماهنگی تنگاتنگی که مابین تیم های تروریستی و فرقه رجوی در فرانسه برقرار است !

اطلاعیه فوری  و سپس می افزاید که  لحظاتی پیش   یعنی در حالی که عملیات در حال وقع پیویستن است .از محور سوران – مهرستان  مستقیم به اتاق خبر فرقه رجوی دارند گزارش می دهند ، انها هم انتشار می دهند . این هماهنگی از صحنه عملیات در سیستان با فرانسه مرکز پخش فرقه رجوی به دستور کدام ارباب است که این قدر واضح و بدون پرده و…..درحال پخش است ؟

در اطلاعیه همان طور که دیده می شود ادامه می دهد : مجاهدین سازمان جیش العدل اقدام کرده اند .ایا از این واضح تر می بایست اعلام کنند که جیش العدل مربوط به سازمان مجاهدین یعنی همان فرقه رجوی است ؟

جیش العدل بال نظامی را تشکیل می دهد .فرقه رجوی بال سیاسی و تبلیغاتی این برنامه است .

 در مقاله بعدی به طور کامل تر این موضوع خواهم نوشت .

1 پاسخ به “فرقه رجوی ( مجاهدین ) بال سیاسی، تبلیغاتی ، تروریست های جیش العدل

  1. با سلام آقای کرمی عزیز – مطالب شما بسیار گویا می باشد و معلوم است که از به خوبی از ماهیت ضد بشری فرقه رجوی اطلاع دارید همانگونه که شما گفتید این جنایت کاران قبلاٌ در بلوچستان با هم همکاری گسترده ای داشتند و اکنون هم با اسم جیش العدل سعی می کنند به عملیات بپردازند چون از تجربه فرقه استفاده می کنند و تنها گروهی که سعی می کنند عملیات شان را انعکاس گسترده ای بدهد سازمان مجاهدین می باشد و مریم رجوی فکر می کند می توان با این گونه اطلاعیه دادنها خودش را مطرح کند ولی مردم ایران به ماهیت ضد بشری سازمان پی بردند و امیدوارم شما در مسیر آگاهی بخشی موفق باشد و هم چنان پر توان به کارتان ادامه بدهید ما منتظر مقالات کاملتر شما در این زمینه هستیم .

    هادی شبانی

بیان دیدگاه