چرا یک باره داستان شلوغی سیستان بلوچستان بعد ازچند ماه خاموش شد ؟

سوال این است ایا اینکه نزدیک سه هفته یک باره داستان اعتراضات شرق کشور خاموش می شود که انگار اتقاقی نیفتاده بوده ایا عادی است!؟از اینکه یک باره امام جمعه زاهدان مشگلات مردم شرق کشور را فراموش میکند و بر روی غزه متمرکز می شود عادی است ؟…این سکوت ها و خاموش کردن اعتراضات از کجا دستور صادر می شود که یک باره همه چیز فراموش میشود! ایا نباید به سران و سازماندهندگان و گروه های که عملیات تروریستی انجام می دادند و ان کانون های دست سازکه با نام کانون های شورشی و جوانان مبارز و……. که محل های مختلف را به اتش می کشیدند شک کرد !؟….

چرا یک باره داستان شلوغی سیستان بلوچستان بعد ازچند ماه خاموش شد ؟

اگر اخبار اعتراضات اجتماعی ایران را دنبال کرده باشید سیستان و بلو چستان نزدیک هشت ماه شلوغ بود . گاهی اخبار بلوچستان در اوج اعتراضات بود ، گاهی افول میکرد . در این مدت ده ها عمل تروریستی انجام شد که ده ها نفرماموران پلیس راهوری کشته شدند .این عملیات ها توسط اجیر شدگان فرقه در سیستان و بلوچستان انجام می شد . فرقه رجوی تحت عنوان جوانان شورشی ، مبارزان بلوچ این اقدامات را پوشش خبری می دادند . براثر مرور زمان تلاش کردند که کل این مسله اعتراضات شرق کشور را به خود اختصاص بدهند که جدا از عملیات های نظامی که فقط به اسم مبارزان بلوچ یا جوانان دلیر نام می بردند از انها حمایت می کردند . از بقیه اتفاقات با نام کانون های شورشی علنا نام می بردند و در رسانه های رسمی خود مانند : تلویزون و سایت رسمی مجاهد و سایت های زیر مجموعه شدیدا تبلیغ عملیات های انجام شده را می کردند .

در همین راستا اگر توجه کرده باشید ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه زاهدان را هم باخود همراه کرده بودند . تقریبا همدم و همراه فرقه رجوی بر تنش های شرق کشور می دمیدند که به یک باره همه چیز خاموش شد و امام جمعغه زاهدان معطوف شد روی مسله غزه !

چرا فرقه رجوی پس از اعتراضات سراسری که به یاد زنده یاد مهسا امینی شکل گرفته بود ، از این جریان اعتراضات داشتند موج سواری می کردند .پس از فروکش کردن این اعتراضات تلاش و اقدامات خود را با عوامل اجاره ای و رسانه های خود به سمت شرق کشور کشاندند ؟

 اگر مقداری به عقب تر برگردید یعنی فروردین ماه همین امسال سایت های فرقه رجوی را مرروی کنید ، می بینید که با برنامه دارند کارهای در شرق کشور یعنی بلوچستان انجام می دهند  فیلم ها و عکس ها و فعالیت های سی سال قبل فرقه در شرق کشور را تبلیغ می کنند . در این رابطه که چرا فرقه رجوی مجدد در شرق کشور فعال شده و سنگ بلوچستان را به سینه می زند در کلاب هاوس اتاقی برگذار کردیم که این مسله مفصل توضیح داده شد .*حمایت فرقه رجوی از تروریست ها تا تجریه طلبان

سوال این است ایا اینکه نزدیک سه هفته یک باره داستان اعتراضات شرق کشور خاموش می شود که انگار اتقاقی نیفتاده بوده ایا عادی است !؟

از اینکه یک باره امام جمعه زاهدان مشگلات مردم شرق کشور را فراموش میکند و بر روی غزه متمرکز می شود عادی است ؟

این سکوت ها و خاموش کردن اعتراضات از کجا دستور صادر می شود که یک باره همه چیز فراموش میشود! ایا نباید به سران و سازماندهندگان و گروه های که عملیات تروریستی انجام می دادند و ان کانون های دست سازکه با نام کانون های شورشی و جوانان مبارز و……. که محل های مختلف را به اتش می کشیدند شک کرد !؟

تا کی باید شاهد این نوع معاملات کثیف بود ؟ایا این افراد را می شود ایرانی و وطن پرست نامید که مردم را قربانی اهداف خود برای مشتی دلار اغشته به خون وهابی ها می کنند ، اینها را باید چه نامید ؟

هموطنان شک نکنید که همین روز های اینده مجدد شرق کشور را به اشوب خواهند کشید ، از حضور مردم بخصوص کودکان ( در اخرین مرحله این اعتشاشات در زاهدان کودکان را به کار گرفته بودند ودر تظاهرات جلو انداخته بودند ) مجدد سو استفاده خواهند کرد .

تصاویر زیر مشتی از نمونه خروار است نشان می دهد که چگونه فرقه رجوی از خون هموطنان بلوچ نان دانی برای خود درست کرده اند و مانند لاشخور بر سر جنازه ها نشسته اند و پادا پادا می کنند .

*https://mohamadkarami.wordpress.com/2023/06/04/%d8%ad%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%82%d9%87-%d8%b1%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d8%a7-%d8%aa%d8%ac%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%b7/#more-44

بیان دیدگاه