پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت اول

ایا رابطه ای بین این سازمان مجاهدین و گروهی که محمد حنیف نژاد . عبدالرضا نیک بین و سعید محسن در سال 1344 بنیان نهادن وجود دارد.( علی اضغر بدیع زادگان یک سال به این جمع پیویست جز بنیان گذاران مجاهدین نبوده.) چهارروز پیش 53 مین سال گرد سازمان مجاهدین بود…..اولا تا زمانی محمد حنیف و سعید محسن در قید حیات بودند یعنی از سال 1344 تا 1351 که اعدام شدند، برای گروه خود هیچ اسمی انتخاب نکرده بودند . عبدی هم که سه سال پس از تشکیل این گروه ،ازگروه محمد حنیف جدا شده .شش سال بعد تمامی مرکزیت ان گروه و نود درصد کادرها دستگیر شدند. چرا مسله مطرح می کنم که ایا این فرقه ربطه ای به محمد حنیف نژاد دارد .؟
پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت اول


این مطلب از گفتاری به نوشتاری تبدیل شده است
سوال از این جا شروع می شود که ایا این تشکیلاتی که به اسم فرقه رجوی وجود دارد ، و یک نام بی مسما با خودش یدک می کشد به اسم سازمان مجاهدین .ایا رابطه ای بین این سازمان مجاهدین و گروهی که محمد حنیف نژاد . عبدالرضا نیک بین و سعید محسن در سال 1344 بنیان نهادن وجود دارد.( علی اضغر بدیع زادگان یک سال به این جمع پیویست جز بنیان گذاران مجاهدین نبوده.) چهارروز پیش 53 مین سال گرد سازمان مجاهدین بود. من این ادعا را دارم که رابطه ای بین ان گروهی که محمد حنیف داشت با این تشکیلات فرقه وجود ندارد.اولا تا زمانی محمد حنیف و سعید محسن در قید حیات بودند یعنی از سال 1344 تا 1351 که اعدام شدند، برای گروه خود هیچ اسمی انتخاب نکرده بودند . عبدی هم که سه سال پس از تشکیل این گروه ،ازگروه محمد حنیف جدا شده .شش سال بعد تمامی مرکزیت ان گروه و نود درصد کادر و اعضا دستگیر شدند. چرا مسله مطرح می کنم که ایا این فرقه ربطه ای به محمد حنیف نژاد دارد .؟
در سالگرد تاسیس هر حزب و سازمان و گروهی که باشد بخصوص سازمانی که ادعای تنها اپوزسیونی و هزار یک اسم و …را باخودش یدک می کشد سعی می کنند در برنامه بیرونی سالگرد خود اطلاعیه یا بیانیه یا سخنرانی خوبی اراه بدهند . جمبندی از عمل یک سال گذشته ، برنامه ها و اهداف اینده خودشان را بیان می کنند. اما اگر سایت های رسمی و نیمه رسمی فرقه رجوی از سایت خود مریم قجر تا سایت رسمی با مجاهدین را نگاه کنید چین چیزی دیده نمی شود عکس شماره یک از سایت رسمی مریم قجر .این چه پیام و برنامه ای از اینده این سازمان را دارد رسم می کند ؟ کدام ننه قمری این متن را نوشته به لحاط محتوا چه چیزی در ان دیده می شود که مریم قجر به عنوان رهبر ایدئولوژیک این فرقه این بیانیه را داده است . در عکس در این دو عکس در توئیتر خود فقط یک بار 53 سالگرد را مختصر نوشته اما در رابطه اعدام این سه جوان کرد وتسلیت گفتن به مردم کردستان 5 بار توئتر گذاشته است.
در عکس بیش از پنج صفحه اچار یعنی حدود 150 خط پیام در رابطه کشتارهای سال 67 که بدورغ فرقه رجوی امارش را 12 برابر کرده پیام میدهد .
کدام موضوع برای رهبری این فرقه مهم بوده است کشتارسه جوان کرد یا سالگرد کشتار 67 یا 53مین سالگرد سازمان مجاهدین به قول خودشان ؟؟؟ ادامه دارد
محمد کرمی 10/09/2018

بیان دیدگاه