رهایی سمیه محمدی را به خانواده آقای مصطفی محمدی تبریک عرض میکنیم

…. بیش از دو دهه تلاش های مستمر خانواده اقای مصطفی محمدی( مادر، پدر، خواهر و برادران ) از گرمای سوزان عراق ، که بارها در عراق اقای مصطفی محمدی و خانمش در عراق مورد ضرب وشتم قرار گرفتند و تهدید به مرگ شدند .تا تحصن واعتراض خانواده اقای محمدی در پاریس . بارها در پاریس مورد تهدید و ضرب شتم قرار گرفتند. خوشبختانه این خانواده در این دو دهه تمام ضرب و شتم ها ، توهین ، تهمت افترا را چه در عراق چه در پاریس به جان و دل خریدند اما از رهایی دخترشان یعنی سمیه کوتاه نیامدند …..
رهایی سمیه محمدی را به خانواده آقای مصطفی محمدی تبریک عرض میکنیم
بیش از دو دهه تلاش های مستمر خانواده اقای مصطفی محمدی( مادر، پدر، خواهر و برادران ) از گرمای سوزان عراق ، که بارها در عراق اقای مصطفی محمدی و خانمش در عراق مورد ضرب وشتم قرار گرفتند و تهدید به مرگ شدند .تا تحصن واعتراض خانواده اقای محمدی در پاریس . بارها در پاریس مورد تهدید و ضرب شتم قرار گرفتند. خوشبختانه این خانواده در این دو دهه تمام ضرب و شتم ها ، توهین ، تهمت افترا را چه در عراق چه در پاریس به جان و دل خریدند اما از رهایی دخترشان یعنی سمیه کوتاه نیامدند . امروز سمیه پشت پا زد به تمامی پیشنهاد های که فرقه رجوی داده بود . رهائی خودش را بدست اورد و از دام این فرقه جنایت کار رجوی آزاد شد. در این دو دهه شخص مرحوم مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو بارها و بارها سمیه محمدی را شخصا تحت فشار گذاشتند که در تلویزون سیمای حقارت به خانواده خود توهین و تهمت بزند .
رهائی سمیه محمدی را بعد از دو دهه تلاش این خانواده خستگی ناپذیر را به اقای مصطفی محمدی و خانم محبوبه حمزه ، حوریه محمدی ، محمد محمدی، مرتضی محمدی تبریک عرض می کنم و از صمیم قبل بهترین ها را برایشان ارزو می کنم که به بهترین ارزوئی که سالیان انتظارش را داشتند رسیدند .
محمد کرمی

بیان دیدگاه