آیا سازمان مجاهدین خلق می تواند با توطئه آقای بهزاد علی شاهی را وادار به سکوت کند

بهزاد علی شاهی : مجاهدین گرچه علیه من مطلب نوشته اند و سند جمع کرده اند و 150 امضا گرد آورده اند و شهادت دروغ داده اند، اما من هدف آنها نبودم. آنها می خواستند منتقدین را بترسانند، خانه نشین کنند و دهانشان را ببندند. میخواستند پز پیروزی بدهند و بین مخالفانشان اختلاف بیندازند و دوستان اسیرمان را بترسانند…. حقوق انسانی بهزاد علیشاهی پایمال شده . بدون ارتکاب جرم و بدون اینکه یک روند معمولی دادرسی قضایی انجام شده باشد، طبق ماده 5 و 6 کنوانسیون اروپایی حقوق بشر پنج ماه آزادی اش نقض شده است.( هموطنانی که تمایل دارند از اقای بهزاد علی شاهی حمایت کنند در این سایت این فرم را پر کنند :
http://chn.ge/1rHoICD )
قسمت اخر مصاحبه با تلویزون مردم تی وی
لینک مصاحبه:

سوال اصلی این است ایا سازمان مجاهدین خلق می تواند با توطئه و تحت فشار قرار دادن اعضاء جدا شده در اروپا یا امریکا آنها را وادار به سکوت کند ؟
اکسیونی بود برای درهم شکستن توطئه سازمان مجاهدین بر علیه اقای بهزاد علی شاهی که گزارش مختصری از ان وضعیت وی را می دهند، بعد از 6 سال زندگی در هلند، که متقاضی پناهندگی از دولت هلند آن زمان داده شده بود .
حدود 5 ماه پیش آقای بهزاد علیشاهی (متقاضی پناهندگی ) در هلند از طرف اداره مهاجرت این کشور بخاطر رد تقاضا ، در نتیجه اقامت غیرقانونی بازداشت و به مرکزی برده شده که صدها مهاجر غیرقانونی هرکدام بدلایل مختلف در آن بسرمیبرند. اجازه اقامت ایشان بطور غیرقانونی لغو شده و دادگاه باید به مسئله ایشان رسیدگی کند. تا بحال هرچه اقای بهزاد علی شاهی پیگیری کار دادگاه را کرده است ، بدون دلیل رسیدگی را به تعویق می اندازند، جوابی نمی دهند که به چه دلیلی دادگاه برگزار نمی شود. وکیل اقای علی شاهی می گفته: این نشان دهنده ان است که تهمتی که زده اند غیر واقعی است و دلیل و مدرکی برای گفته خودشان ندارند . به عمد جنگ روانی راه انداخته اند.
در اعتراض به بازداشت خودسرانه اداره مهاجرت هلند، گروهی از شهروندان هلندی و چند انجمن حقوق بشری ایرانی، روز پنجشنبه 17 ژوئیه 2014، بمدت یکساعت اکسیون اعتراضی در جلوی کاخ دادگستری شهر لاهه انجام دادند ، خواستار احقاق حقوق آقای بهزاد علیشاهی را شدند.
متن اعلامیه پخش شده در اکسیون اعتراضی:
«حقوق حقه بهزاد علیشاهی کجا هست؟
حقوق انسانی بهزاد علیشاهی پایمال شده . بدون ارتکاب جرم و بدون اینکه یک روند معمولی دادرسی قضایی انجام شده باشد، طبق ماده 5 و 6 کنوانسیون اروپایی حقوق بشر پنج ماه آزادی اش نقض شده است.
بهزاد علیشاهی بدون ارتکاب جرم از امروز به فردا ناگهان غیرقانونی اعلام شد و با تهدید به اخراج به مدت 5 ماه هست که در بازداشتگاه می باشد.
با وجود درخواست های مکرر وی، هنوز دادگاهی برای رسیدگی به پرونده اش تشکیل نشده است. تابحال چندین بار تاریخ محاکمه اعلام شده ولی هربار طرح دعوی در دادگاه لغو شده است.
چگونه در یک سیستم دموکراسی این اتفاق می افتد؟…
ما از دولت هلند درخواست می کنیم که مواد 5 و 6 کنوانسیون اروپایی حقوق بشر را درمورد بهزاد علیشاهی اجراکنند!
بهزاد و همسرش هر دو دارای مشکلات جدی سلامتی هستند و بدلیل طولانی بودن و وضعیت نا امید کننده به شدت آسیب دیده اند. این حائز اهمیت است که این وضعیت در اسرع وقت خاتمه پیداکند.
نامه اقای بهزاد علی شاهی که برای تمامی دوستان و هموطنانی که از وی پشتیبانی کردند:
سلام دوستان عزیز
مجاهدین گرچه علیه من مطلب نوشته اند و سند جمع کرده اند و 150 امضا گرد آورده اند و شهادت دروغ داده اند، اما من هدف آنها نبودم. آنها می خواستند منتقدین را بترسانند، خانه نشین کنند و دهانشان را ببندند.
میخواستند پز پیروزی بدهند و بین مخالفانشان اختلاف بیندازند و دوستان اسیرمان را بترسانند.
خلاصه؛ هدفشان هر چه بود با تجمع امروز شما شکست خورد و نقشه هایشان نقش بر آب شد.
رویتان را می بوسم و سپاسگزارم.
هر لحظه به یاد تک تک شما و خاطره هایی که با هم داشتیم، هستم.
بقول حافظ:
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک شکر خدا که نی ام شرمسار دوست
hasanzebel@gmail.com ادرس ایمیل اقای بهزاد علی شاهی است هر کدام از هموطنان که تمایل دارند از اقای بهزاد علی شاهی حمایت کنند . می توانند اعلام حمایت خودشان را به این ادرس بفرستند که خانم علی شاهی انها را تحویل وکیل وی بدهد.
هموطنانی که تمایل دارند از اقای بهزاد علی شاهی حمایت کنند در این سایت این فرم را پر کنند :
http://chn.ge/1rHoICD

لینک به مصاحبه :

oyanyoldash@yahoo.com محمد کرمی

بیان دیدگاه