نامۀ تبریک گروهی از جدا شدگان از سازمان مجاهدین در آلبانی به خانم زهرا معینی مقیم آلمان

zahra1
التماسها، خود شیرینی ها و تلاشهای زبونانۀ رهبران فرقۀ رجوی برای برگرداندن جدا شدگان در آلبانی به تشکیلات فرقه و یا نگهداشتنشان در پیرامون تشکیلات با دخالت در امور شخصی آنان از جمله ازدواج و تشکیل خانواده را به شدت محکوم می کنیم.
وقتی قافیۀ شعر و شعارهای توخالی سالیان تنگ آید رجوی به جفنگ و ادعای دروغین خانواده دوستی و ازدواج سابقا حرام! آید و وقتی آب شکستهای استراتژیکش سربالا رود قورباغۀ علیا مخدره اش از پاریس رو به آلبانی ابو عطای زن و زندگی سابقا ممنوع! می خواند

zahra1
سركار خانم زهرا معینی – آلمان
ما جدا شدگان از سازمان مجاهدین در آلبانی جدا شدن دختر عمویتان خانم شیرین معینی از این سازمان که اکنون سالها است به یک فرقه تبدیل شده است و ازدواج ایشان با یکی دیگر از جدا شدگان از سازمان مجاهدین یعنی آقای بابک نیک طالعان را به هر دوی آنان و به شما تبریک می گوییم و جا دارد که ما جدا شدگان در آلبانی بابت فراخوانی که شما برای آزادی شیرین معینی دختر عموی خودتان داده بودید تشکر و قدردانی کنیم. بدون شک اگر زحمات و تلاشها و مایه گذاریهای شما ودوستانتان در آلمان نبود این آزادی و ازدواج امروز به ثمر نمی رسید. شما به مدت یک سال در این پروسه شیرین با سازمان سر شاخ شده بودید تا جاییکه سازمان علیه شما و خانم بتول سلطانی به انواع دروغپردازیها و اتهام زنیها متوسل شد.
به اطلاعتان می رسانیم که وقتی ما هنوز در تشکیلات سازمان در آلبانی بودیم رهبران این فرقه در آلبانی برای ما یک نشست توجیهی گذاشته و در آن به دروغ گفتند که شما و خانم سلطانی به آلبانی آمده اید وپلیس اینترپل شما دو نفر را دستگیر کرده است و انواع دروغها و تهمتهای دیگر که تماما از موضع ضعف و حاکی از سوزش و احساس شکستشان در برابر ارادۀ جدا شدگان و افشاگریهای آنها علیه رهبران فرقه می باشد.
امید داریم تلاشهای دیگر شما و همۀ دوستان به ثمر برسد تا دیگر دوستان ما درآلبانی و لیبرتی نیز خودشان را از بند این فرقه رها و آزاد کرده و به کانون گرم خانواده هایشان بعد از چندین دهه دوری برگردند.
به اطلاعتان می رسانیم که سردمداران فرقه در آلبانی از جمله جواد خراسان و فرزانه میدانشاهی به دستور و خط دهی رهبران فرقه در لیبرتی و شخص مریم رجوی و در تلاشی زبونانه برای برگرداندن جدا شدگان که بسیاری بیش از نیمی از عمر خودشان را در کارهای طاقت فرسا و زجر و اسارت جسمی و روحی در این فرقه گذرانده و از اعضا و کادرهایش بودند به نوعی دیگر به زیر چتر تشکیلات فرقه ای و این بار به صورت هوادار ساده!! و برای به طمع انداختن دیگر جدا شدگان و تشویق آنان به ماندن در زیر مهمیز رجوی مراسم جشن و عقد خوانی و عروسی در تیرانا برای دختر عمویتان خانم شیرین معینی و آقای بابک نیک طالعان به راه انداخته و گروهی از وفاداران و مزدورانشان را به آن دعوت کرده و شرکت دادند تا با این خودشیرینیها بتوانند آن دو و دیگر جدا شدگان را دوباره به خدمت دم و دستگاه فرقه ای رجویها در خارجه در بیاورند.
ما اطلاع یافتیم که سازمان از خانم شیرین معینی و بابک نیک طالعان تعهد دستخطی گرفته که در مقابل اینکه آنها را به آلمان می برد و برای آنها خانه و کاشانه در آلبانی و بعد هم آلمان تهیه میکند آنها نیز در تمام گردهمایی ها و فعالیتهای سازمان در خارجه شرکت کنند وجالب اینکه جواد خراسان از طرف سازمان وکیل و شاهد عقد شیرین بوده و مهریه شیرین را هم خودشان از طرف سازمان فقط یک شاخۀ زیتون و یک جلد قرآن! تعیین کرده اند!!
ما جدا شدگان از سازمان در آلبانی التماسها، خود شیرینی ها و تلاشهای زبونانۀ رهبران فرقۀ رجوی برای برگرداندن جدا شدگان در آلبانی به تشکیلات فرقه و یا نگهداشتنشان در پیرامون تشکیلات با دخالت در امور شخصی آنان از جمله ازدواج و تشکیل خانواده را به شدت محکوم می کنیم و اعلام می کنیم بعد از سالیان سال دشمنی رهبری فرقه با عواطف خانوادگی بویژه عاطفه و احساس جنسی و تحریم و ممنوعیت حتی فکر کردن به خانواده و ازدواج و زن و زندگی و احساس جنسی و جلوگیری از هر گونه ارتباط خانواده ها با فرزندانشان و بر عکس حتی در داخل تشکیلات و آزار و اذیت و فحش و ناسزا و وارد آوردن فشار روحی و تحقیر و توهین در برابر جمع دوستان علیه هر کس که فکری از موارد مذکور به ذهنش بزند، وقتی قافیۀ شعر و شعارهای توخالی سالیان تنگ آید رجوی به جفنگ و ادعای دروغین خانواده دوستی و ازدواج سابقا حرام! آید و وقتی آب شکستهای استراتژیکش سربالا رود قورباغۀ علیا مخدره اش از پاریس رو به آلبانی ابو عطای زن و زندگی سابقا ممنوع! می خواند.

گروهی از جدا شدگان سازمان مجاهدین در آلبانی
10ژوئیۀ 2014

بیان دیدگاه