گزارشی از برگذاری عید نوروز در آلبانی و بور شدن مریم قجر عضدانلو

نکته خیلی مهم و جالب برگذاری جشن نوروزی از طرف کمیساریا برای افراد جدا شده بوده . وقتی که کمیساریا می بیند که سازمان برای افراد خودش جشن گرفته ، یک مهمان یا جشن نوروز مفصل برای افراد جداشده و کارمندان کمیساریا می گیرند که همه چیز فول بود. جواد خراسان هم چند نفر جاسوس و خبر چین با دوربین بین انها می فرستد که عکس و فیلم و گزارش تهیه کنند .در این جشن که کمیساریا برپا کرده بوده مشروب و رقص پایکوبی بود
مریم رجوی ( قجر عضدانلو در یک پیام داخلی که برای نفرات سازمان مجاهدین در البانی فرستاده بود ، بیان کرده بود که امسال سین یعنی سرنگوی. در نتیجه هر طور دلتان خواست جشن بگیرید ، تا افرادی که از ما جدا شده اند دوباره به خودمان جذب بشوند . سران مفلوک این فرقه در البانی که عبارت هستند از: فرزانه میدان شاهی، اسماعیل مرتضائی (جواد خراسان) افشین ابراهیمی …..ترتیب دو مهمانی را می دهند.اولین جشن درزمان سال تحویل بود که برای نفرا تشکیلات بود که کماکان در درون سازمان هستند. دو روز بعد یعنی روز شنبه دوم فروردین مهمانی دوم را تشکیل داند که برای افراد جدا شده بودکه در البانی هستند ، کلی انرژی گذاشته بودند و نفرات راتشویق می کردند که حتما شرکت کنند . اما از بخت سیاه سازمان از کل جدا شده تعداد8 نفر در این جشن آنها شرکت می کنند . 3 نفر از انها هم از افراد خود سازمان بودند. نکته خیلی مهم این بود که ان سه نفر به دلیل سن بالائی که داشتند به برنامه جشن راه نداده بودند ، مطرح کرده بودند که تضادشان را بروند کمیساریا حل کند . این 3 نفر عبارت بودند از میزا قا پاکنیت ، ابراهیم نیک طالعان و اصغر حسینی . دو نفر اول بین 80 ایا 90 سال سن دارند و نفر سوم شدیدا دیسگ کمر دارد . نامردی رجوی و رجوی چی ها را ببینید ، تا زمانی که توان کار کردن داشتند تشکیلات از این افراد کار کشید. الان که دیگر به درد نمی خورند و بلا استفاده شده اند این طور با آن عزیزان تنظیم می کنند.این مراسم جش در مقر اصلی بوده که معروف به مقر 49 می باشد .( دفتر ستاد مرکزی سازمان در کمپ ویران شده اشرف ). غذای که به نفرات مهمان و تعدادی از اعضای سازمان که در این برنامه شرکت داشتند داده بودند . غذای بی مزه ماهی پلو بوده که تعدای از نفرات خودشان هم به عنوان اعتراض نمی خورند . در برنامه های رقص محلی هم کسی شرکت نمی کنند ، حتی نفرات خودشان و به عنوان اعتراض محل را ترک می کنند . تشکل فرقه در البانی برنامه ریزی کرده بود بتوانند نیروها را جذب کنند برعکس نتیجه داد و نفرات خودشان هم از انها فاصله گرفتن.
در مجموع افرادی در تشکل فرقه در البانی هستند بدلیل اینکه در دربند هستند همه شان در یک حالت افسردگی بسر می برند . از این سو شاهد هستند که افراد جدا شده آزاد هستند ، ازادانه ورزش می کنند تفریح می روند سعی می کنند هر طور شده به خودشان خوش بگذرد اما نفرات تشکل فرقه برنامه ای مانند لیبرتی دارند که ساعت خواب و بیدارباش و انواع نشست ها را دارند . دقیقا برنامه شان کپی لیبرتی است .
نکته خیلی مهم و جالب برخورد و برگذاری جشن نوروزی از طرف کمیساریا برای افراد جدا شده بوده . وقتی که کمیساریا می بیند که سازمان برای افراد خودش جشن گرفته ، یک مهمان یا جشن نوروز مفصل برای افراد جداشده و کارمندان کمیساریا می گیرند که همه چیز فول بود. جواد خراسان هم چند نفر جاسوس و خبر چین با دوربین بین انها می فرستد که عکس و فیلم و گزارش تهیه کنند .در این جشن که کمیساریا برپا کرده مشروب و رقص پایکوبی بود .وهمین موضوع را افراد درون تشکل فرقه از نفرات جدا شده می شنوند که این باعث افسوس آنهابوده . افسوس می خوردند که چرا از فرقه جدا نشده اند . بخصوص وقتی فهمیده بودند که زن و مردها با هم می رقصیدند.
این گزارش از طرفی درد اور است . از طرفی خوشحال کننده . از این بابت درد اور است که شاهد هستیم و میشنویم با دوستان عزیزمان که پا به سن گذاشته اند. جنایت کاران چطور برخورد می کنند از همه جا انها را تردد می کنند. خوشحال کننده است که توطئه که کرده بودند بر علیه خودشان عمل کرده و کسی به دام انها نیفتاد ، بلکه باعث شد تعدادی دیگر فاصله بگیرند

مریم قجر امد ابرو را درست کند و زد چشمش را هم کور کرد .
oyanyoldash@yahoo.com محمد کرمی

بیان دیدگاه