تا دیروز کودکان ضد تشکیلات سازمان مجاهدین خلق بودند اما امروز ……

در در اواخر سال 1369 به دستور شخص مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو ( رجوی ) کودکانی که در قرارگاه اشرف بودند ، با زور و اجبار می بایست پدر و مادر خود را ترک کنند . چونکه آنان بنا بر بر تشخیص رهبری ، ضد انقلاب دست ساز مریم قجر ، تشکیلات ، و مانع اصلی سقوط آخوند ها و کانون گرم خانواده بودند . و این کانون گرم خانواده به قول مسعود رجوی می بایست منفجر و نابود شود . البته خانواده خودش و نظرکرده های خاص خودش مستثناً از این قانون بودند . در پی این فرمان بیش از هزار کودک در اروپا ، امریکا آواره شدند . از این کودکان کسانی که در نزد خویشاندان خود زندگی می کردند از یک زندگی سالمی بهرمند شدند . بیش از %90 مابقی کودکان دچار مسائل مختلف اخلاقی …… شدند و تعدادی هم در کلیساها زندگی می کردند که باز آنها سالم تر باقی ماندند . بعد از 21 سال دوباره کودک در کمپ عراق جدید ( اشرف ) دارد عزیز می شود ؟ آن هم با نیرگ کثیفی دیگر. نامه ای را که ملاحظه می فرمایئد در سایت ها ووبلاک ها و صفحات فیس بوک سازمان مجاهدین به نمایش گذاشته شده آن هم از زبان یک دختر بچه 14 ساله ! سرتای پای نامه متناقض است .

1 – از سال 1370 به بعد بودن بچه در کمپ اشرف رد کردن مرز سرخ بود . هرچه که فکر کنید می توانستید داشته باشید بجز زن و بچه ، بودن زن و بچه یعنی نابودی و انحلال سازمان مجاهدین ،انقلاب دست ساز مریم قجر، در یک کلام یعنی قطع کردن شاهرگ حیاتی سازمان .برای این حیات ننگین رجوی ها حاضر بودند هر بهائی را بپردازند به عنوان نمونه اعضاء معترض خود را حذف فیزیکی می کردند، مانند زنده یاد علی زرکش ، مهدی کتیرائی ، مسعود حریری ، سعید کیانی، کیومرث بارفروش امینی ، زهرا رجبی ، جلیل بزرگمهر ، …….. راه انداختن سیاه چال های سال 1364 و 1373 و تشکیل هزاران جلسه دادگاه محاکمه اعضاء معترض و …..
بعد از سقوط صدام همگان می دانند که شهرهای عراق ناامن ترین شهر ها است ،بخصوص که به ادعا سازمان مجاهدین دولت عراق د ست نشانده رژیم جمهوری اسلامی است ! وقتی که کودکان را به عراق می برندچه هدفی دارند ، آیا این بجز درست کردن سپر انسانی برای حفظ بقای ننگین سازمان مجاهدین نیست ؟
تمامی افرادی که در کمپ عراق جدید ( اشرف ) تا سال 1382 بودند با وزارت خارجه امریکا و ارتش امریکا مصاحبه کردند، سپس برای تمام افراد کارت شناسائی صادر شد . چرا این کودک کارت شناسائی ندارد ؟ آیا وجود آن شخص در کمپ زیر علامت سوال نیست ؟
این کودک ادعا دارد الان 14 ساله است ، چند ساله بود که به کمپ آورده شد ؟ بردن کودک به پادگان نظامی که در آنجا زندگی کند ، نقض تمامی قوانین حقوق کودکان زیر 18 سال محسوب نمی شود ؟
تمامی اعضاء جداشده و کسانی که با فرهنگ سازمان مجاهدین آشنائی دارند می داند که این نامه نوشته شده توسط مسولین سازمان مجاهدین است. که این بار در نقش یک کودک دارد نقش بازی می کند . در سازمان هیچ موقع کسی گزارش یا نامه ای با تاریخ میلادی نمی نویسد .
این کودک ادعا کرده که پدرش در سال 2008 در ایران کشته شده و خواهرش هم در درگیری سال قبل در اشرف کشته شده و مابقی خانواده اش در عراق هستند . کشته شده های سال 2008 در جریان جنبش سبز مشخص هستند ،به چه دلیلی هویت پدر و خواهرش را به طور کامل نگفته است ؟ از طرفی دیگر با خرمرد رندی تمام با این شیوه می خواهند جریان جنبش سبز در ایران را به حساب خود بگذارند که نفرات آنها کشته شده است .
این سران کودن به این سوال جواب بدهند که در این دو سالی که نام سازمان مجاهدین از لیست تروریستی اورپا حذف شده چه گلی بر سر مردم ایران زده اند؟ موضع گیری های آنها در جریان جنبش سبز مشخص است . از طرفی دیگر دوماه قبل وزیر دادگستری فرانسه در شورای اروپا استیناف داده که مجدد نام سازمان مجاهدین در لیست تروریستی گنجانده شود که آه فغان آنها بلند شده بود . موضوع بعدی کشور عراق ربطی به دولت امریکا ندارد که نام این فرقه در لیست باشد یا نباشد حکمی است که دولت عراق صادر کرده و در سازمان ملل هم اعلام کرده هر کشوری که مجاهدین را می خواهد به کشور خود ببرد در تاریخ مقرر آنها را اخراج خواهد نمود .
نماینده دولت امریکا در عراق تمام تلاش خود را کرد که با سران سازمان مجاهدین برای حل مسله اسیران اشرف به توافقی دست پیدا کند ، بدلیل عدم همکاری سازمان مجاهدین آن پروژه شکست خورد و مریم قجر عضدانلو در موضع گیری 5/ مرداد 1390 و در مقابل موضع آقای باتلر اعلام کرد ( )
جریانات خشونت طلب همدیگر را خوب می شناسندبه کمک هم می آیند و همدیگر را تقویت می کنند و با خون و خونریزی تلاش می کنند حس انتقام را در هواداران خود برانگیزانند و برای حیات ننگین خود افرادی را قربانی کنند. جمهوری اسلامی از یک طرف با اعدام تعدادی از هوادار دور مجاهدین که در دستگاه رجوی فاقد هرگونه ارزشی هستند . کمک می کند ، تا خوراک تبلیغات سیاسی رجوی برای ادامه حیات ننگین آنان فراهم شود ، از طرفی جنبش مردمی ایران را لجن مال کند .
در این میان جناهای جنگ طلب امریکا هم بیکار ننشسته اند .تعدادی از چهره های معروف این جناح توسط فرقه با دلارهای کلان اجاره شده اند، آنها هم در این کنسرت جنگ طلبی از سر گشاد زورنا با تمام توان دارند می دمند .
بعد از خونریزیهای اخیر رجوی به دنبال ریختن خون این کودک واحتمالا کودکانی دیگر که غیر قانونی به کمپ برده شده ان می باشد. حال حاضر بدنبال استفاده سیاسی موضوع است ،این خون های که ریخته شده و می شود فقط ،فقط برای حفظ بقای نگین فرقه است .
در اینجا فقط اسیران در فرقه هستند که قربانی این توطئه شوم می شوند که مجامع بین المللی و حقوق بشری و ایرانیان آزادی خواه باید این جنایت رجوی را محکوم کنند و تلاش کنند که این اسیران را از دست فرقه رجوی نجات داده شوند .
oyanyoldash@yahoo.com محمد کرمی

بیان دیدگاه