رابطه ارگانیک سازمان مجاهدین با داعش قسمت چهارم

عمل کرد یک سال اخیر سازمان مجاهدین در عراق که تبدیل به بلندگو تبلیغاتی عرب شده بود.
اینها مشتی از خروار بود که رسانه های سازمان مجاهدین در رابطه با جنایت های گروه وحشی دولت اسلامی عراق و شام را روزانه در رسانه های رسمی و وابسته به خودشان که از مقر فرماندهی اورسوراواز در فرانسه فرماندهی می شود را انعکاس می دهند . همین را ریل را در رابطه با بخش داعش در سوریه دارند انعکاس و ادامه می دهند در حالی که هیچ رسانه ای در جهان نبود که این بحران در عراق را، بحران دولت و مردم عراق انعکاس داده باشند بجز سازمان مجاهدین خلق ، حال خود پیدا کنید پرتقال فروش را ….
لینک به مصاحبه :

عمل کرد یک سال اخیر سازمان مجاهدین در عراق که تبدیل به بلندگو تبلیغاتی عرب شده بود
زمانی که آشوب ها و حرکات های تروریستی دولت اسلامی شام و عراق ، در عراق شروع شده بود سازمان مجاهدین تمام تلاش خود را می کرد که این اقدام را به گروه های خود ساخته و یا گروه های که با آنها رابطه دارد به اسم انها تمام کند و از عنوانهای مانند : انقلابیون عراق، شورای نظامی کل انقلابیون عراق،انقلابیون موصل، انقلابیون عشایر عراق، عشایر مسلح،شورای نظامی انقلابیون، جنبش انقلابیون …..نام می برد . تمامی جنایت های که در این یک سال اخیر دولت اسلامی عراق وشام ( داعش ) در عراق انجام دادند به عمد سازمان مجاهدین به نام دیگر گروه های نام می برد و اطلاعیه های انها را انتشار می داد تا اخرین لحظه داعش را مبرا از این جنایت ها می دانست زمانی که تمامی دولت ها و سازمان های حقوق بشری و بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل سازمان ملل جنایت های داعش را محکوم کردند و موضع گیری شدیدی کردند .
چرا سازمان مجاهدین جنایت های دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) را رسما محکوم نکرد ؟
سازمان مجاهدین لفظی آن را محکوم کرد حتی حاضر نشدند یک اطلاعیه رسمی و با نام سازمان مجاهدین خلق این جنایت کاران را محکوم کنند . این حرکت و عمل کرد سازمان مجاهدین معنی مشخصی دارد ، وقتی جنایت این گروه وحشی را محکوم نمی کند و جنایت های آنها را به نام گروه های دیگر بشمار می آورد . چون از جنس آن جنایت کاران داعش است تنها اختلافی که با داعش دارند در ایدئولوژی است . در عمل کرد همه کار های آنها را قبول دارند و به نوعی قبلا جنایت های داعش را انجام داده اند و اگر الان هم تلویحا موضع گیری می کنند به خاطر شرایط سیاسی و جو ضد داعش است که به اجبار لفظی محکوم کردند . بّعد دیگر موضوع که سازمان مجاهدین رسما جنایت های دولت اسلامی عراق وشام را محکوم و موضع گیری نمی کند به این دلیل است که آنها با سران حزب بحث بخصوص عزت ابراهیم و دختران صدام حسین در ارتباط تنگا تنگ هستند . به همین دلیل تلاش می کردند که تمامی عملیات ها را وارونه جلوه بدهند . حمایت علنی رجوی از داعش به نشستهای طعمه در تابستان 1380 یعنی 2001 بر می گردد که همه مان آنجا بودیم و دیدیم وقتی فیلمهای زدن هواپیماهای مسافری ربوده شده توسط القاعده یعنی داعشی های امروز به برجهای دوقلوی نیویورک را در سالن به دستور خودش چندین بار و چندین روز پخش می کردند نوچه هایش از آن جلو دست و سوت می زدند، درمیان این کف و سوت و هلهله های تحسین و شادی در آن نشست مسعود رجوی گفت: «بنازم به این اسلام که در شکل ارتجاعی اش چنین می کند ببین حالا اگر اسلام انقلابی باشد (یعنی سازمان مجاهدین) چه کار می کند؟ !!! مسلما علت این حمایت و پذیرش و ایجاد آن فضای خوشحالی در سالن نشست قرارگاه باقر زاده در آن سال همان خط مشی مسلحانۀ سازمان و خشونت طلبی اش بوده که به قدری صبح تا شب و در همۀ سرودهایشان بمب و انفجار و خون و شهادت و کشتن و کشته شدن و غریو تفنگ و گلوله و نارنجک را ستایش و تقدیس می کردند که با شنیدن هر گونه انفجار و بمب و گلوله توجهی نداشتند که ماهیت انجام دهنده چیست و هدفش کدام است و فورا می ستودندش بویژه که اسلامی و ظاهرا ضد رژیم جمهوری اسلامی هم می بودند مثل القاعده لذا اساسا گذشته از ظاهر و رنگ انقلابی مذهبی فرقۀ رجوی در پایه و اساس همان تفکرات خشونت طلبانۀ داعش و القاعده را دارند و تمام تفاسیر قرآن که رجوی برایمان در این سالها گفته ونوشته مبلغ همین تفکرات ارتجاعی خشونت طلبانه بوده است.
موضوع بعدی این بود که سازمان مجاهدین خلق در زمانی که دولت اسلامی عراق و شام داعش که در حال پیشروی در شهرهای غربی و شمالی عراق بود و دو شهر بزرگ موصل و تکریت سقوط کرده بود . سازمان مجاهدین جو زده شده بود و تمام ملاحظات سیاسی را کنار گذاشته بودو تمام رسانه های وابسته و سایت های رسمی آنها اخبار روزمره عراق را اقدام و عمل مردمی و عشایر انقلابی عراق بر علیه دولت مالکی و ایران انعکاس می دادند . این درحالی بود که گروه تروریستی داعش در توئیتر و رسانه های خود تصاویر عملیات ها ، مستقیما مسئولیت عملیات ها را بر عهده گرفته بود. همزمان هم خبر گزاری های بین المللی نیز اخبار عراق را در صدر قرار داده بودند و لحظه به لحظه پیشروی های داعش را در عراق و سوریه انعکاس می دادند . اما خبر رسانی سازمان مجاهدین خلق روند دیگری داشت.
گوشه ای از اخبار منعکس شده در رسانه های مجاهدین: 10122120191516
شورای نظامی کل انقلابیون عراق : آنچه احمد خلف پیشنهاد کرده . آن را ننگین و مشکوک توصیف می کند .
.انقلابیون عراق بخشهای وسیعی از موصل را تصرف کردند و فرماندهان امنیتی مالکی را فراری دادند
شورای نظامی انقلابیون عراق : مالکی به دستور اربابش رژیم ایران عمل می کند.
درگیری عشایر مسلح عراق و نیروهای مالکی در رمادی
شورای نظامی کل انقلابیون عراق : هر ابتکار عملی که در خدمت رژیم و مالکی باشد رد می کنیم .
.افراد مسلح عراقی از سربازان محاصره شده در یک پادگان نظامی خواستند خودشان را تسلیم کنند
فراخوان انقلابیون عراق به تظاهرات بزرگ در اولین جمعه بعد از عید فطر تحت عنوان سپیده دم آزادکنندگان
.تسخیر شهرستان تلعفر و فرار یکانهای ارتش مالکی از سایر شهرهای استان نینوا
.تسخیر کامل شهر موصل توسط انقلابیون و عشایر عراق
.تسخیر موصل، شکست تکان دهنده مالکی
.پیشروی گروه های مسلح در شهرستان الحویجه
.تسخیر کامل منطقه عظیم عراق توسط نیروهای مسلح
.سقوط موصل یک سیلی به تلاشهای دولت بغداد است
.نیاز به آلترناتیو دیگری غیر از مالکی است
.مردم موصل می گویند شهر نجات یافته و آزاد شده است
.جنگجویان عراق به سمت جنوب با هدف رسیدن به بغداد حرکت کردند
اینها مشتی از خروار بود که رسانه های سازمان مجاهدین در رابطه با جنایت های گروه وحشی دولت اسلامی عراق و شام را روزانه در رسانه های رسمی و وابسته به خودشان که از مقر فرماندهی اورسوراواز در فرانسه فرماندهی می شود را انعکاس می دهند . همین را ریل را در رابطه با بخش داعش در سوریه دارند انعکاس و ادامه می دهند در حالی که هیچ رسانه ای در جهان نبود که این بحران در عراق را، بحران دولت و مردم عراق انعکاس داده باشند بجز سازمان مجاهدین خلق ، حال خود پیدا کنید پرتقال فروش را . در دنیای رسانه ای الان بعد از چند ماه خیلی از رسانه ها به گواهی تحلیلگران بین المللی ، دولت اسلامی عراق وشام را زائده بازماندگان صدام حسین یعنی سران حزب بحث و سلفی های وابسته به کشور های عربی در حاشیه خلیج فارس و دولت های غربی می دانند و در ویدئوی هم که *خانم کیلینتون رسما اعلام می کند : kli ( داعش را ما برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم و من به 112 کشور سفر کردم تا نقش امریکا وتوافق با بعضی از دوستان را درباره به رسمیت شناخنتن دولت اسلامی عراق و شام بلافاصله پس از تشکیل آن توضیح دهم اما به یکباره همه چیز در برابر چشمان ما فرو ریخت…) منظورش انقلاب مصر است . یا اقای اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی امریکا تاکید می کند : سازمان های اطلاعاتی امریکا و انگلیس و اسرائیل در شکل گیری گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام نقش داشتند و در عمیلیاتی به نام لانه زنبور گروه داعش را تشکیل دادند…وی همچنین فاش کردسرکرده د اعش ابوبکر بغدادی در یک دوره فشرده ای یک ساله زیر نظر عوامل موساد آموزش های نظامی و سخنوری را دیده است . از طرفی هم نشست و برخواست های سناتور امریکائی اقای جان مکین که همگان می دانند وی از جناح جنگ طلبان امریکائی است و عکس یادگاری هم سناتور جنگ طلب آقای جان مکین با سران داعش گرفته اند 1234 . گروهی که پیش از این در سوریه به جنایات زیادی دست زد و توسط سازمان مجاهدین، نیروهای تحت امر سپاس قدس و بشار اسد معرفی شد. تا شاید اخبار سربریدن مردم سوریه با چاقوی “دولت اسلامی عراق و شام” به نام دشمناش ثبت گردد. با اینحال ترفند رجوی راهگشا نبود و اگر اخبار عراق را دنبال کرده باشیم، متوجه می شویم که مجاهدین تا چند ماه پیش، داعش را جزو تروریست های وابسته به نوری المالکی و ایران تبلیغ می نمودند. اما اکنون زبان را بر گزارشات و تحلیل های سابق بسته و از آنها تحت عنوان “عشایر انقلابی” و ، نیروهای مردی یاد می کرد وقتی که تمامی کشورها و سازمان وحشی گری های داعش را محکوم کردند به اجبار سازمان مجاهدین دیگر اسم عشایر انقلابی و نیرو های مردی را کنار گذاشت و خیلی گنگ و لفظی محکوم می کرد. و جنایات و وحشی گری های داعش در عراق را یک در هزار انعکاس می دهد
oyanyoldash@yahoo.com محمد کرمی

بیان دیدگاه