وقتی که موسیقیدان و شاعرو نویسنده …… چماقدار می شوند ؟

وقتی که موسیقیدان و شاعرو نویسنده …… چماقدار می شوند ؟

موسیقی دان ها معمولا کسانی هستند که پنجه های انها با الات موسیقی سر و کار دارد که بانواختن الات موسیقی بر روح و روان اسیب دیده مرحم می گذارند . و به همین خاطر در بیمارستان ها همیشه یک اهنگ ملایم پخش می شود . که به مردم درد مندی که در انجا هستند ارامشی ببخشد . اما جبر زمانه در فرقه رجوی کاری کرده است که موسیقی دان و هنرمند تبدیل به لبا س شخصی یا به عبارت درست تر چماقدار شده است . به جای نواختن الات موسیقی که بر روح و روان ارامش ببخشد از ان موسیقی دان مشت و لگد بر بدن مجروح افراد جداشده از فرقه می بارد که مرا در خون غلتان کرد .
بله اقای حمید رضا طاهرزاده موسیقی دان و هنرمندی که در یک خانواده هنرمند متولد شده . از کودکی در موسیقی بزرگ شده و تمام زندگی گذشته وی موسیقی بوده . اما الان نامبرده دیگر کار هنری رابه کنار نهاده است و تبدیل به یک لباس شخصی خشن و زبده شده است . که در جنایت و قساوت از چیری کم نمی گذارد .
شاعر ها و نویسنده ها در وطن ما کسانی بودند که درد مردم و حرف دل مردم را به رشته در می اوردند و خود را مدیون مردم می دانستند . و در هیچ شرایطی قلم انها از حرکت باز نمی ایستاد یعنی چیزی نبود که یارای ان باشد که بتواند قلم را از حرکت باز دارد . اما در فرقه رجوی تمام ناممکن ها . ممکن می شود و تمام ان چیز های که زمانی امکان ناپذیر بود . امکان پذیر می شود . همان طور که موسیقی دان تبدیل به لباس شخصی می شود . شاعر و نویسنده هم تبدیل به چماقدار می شود . بله اقای حمید اسدیان ( کاظم مصطفوی ) شاعر و نویسنده ای که ادعا دارد درد مردم را قلم می زند . الان دیگر شغل شریف دیگری دارد . قلم را بر زمین نگذاشته است بلکه . چوب قلم را تبدیل به چماق کرده است . به همراه دوستش اقای حمید رضا طاهرزاده که وی هم گیتار را بر زمین نگذاشته است بلکه چوب ان را تبدیل به چماق کرده است . هر دو در صحنه هستند. اما این بار صحنه خون و خونریزی است . که به دستور مریم قجر عضدانلو که تاب تحمل افشاگری های افراد جداشده که دارند چهره مافیایی فرقه را برای شهروندان فرانسوی افشاء می کنند را ندارد اقایان را هم به صحنه گسیل کرده بود . که اقایان به همیاری هم کنترل و فرماندهی صحنه را به عهده دارند . زمستان می رود و روسیاهی برای اقایان خواهد ماند .
در همین جا لازم است که اشاره کنم که نام برده گان هیچ ربطی به جامعه هنری ایران ندارند و نمی توانند خود را به این جامعه درد مند که خود قربانی است بچسبانند . از این مدل درباری ها در سلسله پادشاهی های ایران فران دیده شده است .و خوب است که هم وطنان این افراد را بشناسند
<i

نام برده اقای حمید رضا طاهرزاده هستند

نام برده اقای حمید اسدیان ( کاظم مصطفوی ) هستند

این جانب در صحنه تحت فرماندهی اقایان به این روزافتاده ام

محمد کرمی

بیان دیدگاه