پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت سوم


در این 1400 سالی که اسلام پدید امده هیچ کسی این درک و فهم را نداشته است الا بجز محمد حنیف نژاد ؟!از سوئی  سران فرقه هم تازه به این نکته نائل امدند چون در این 53 سال تا به حال کسی این طور محمد حیف نژاد را حلوا حلوا نکرده بود که الان مهدی ابریشم چی شروع کرده است…

پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت سوم

اما باز سران این فرقه تروریستی سعی میکنند که از اسم محمد حنیف استفاده کنند و به در تلویزون سیمای حقارت که فقط درون تشکیلات و هوادارن سابق و لایق خوشان بیننده دارد از زاویه دیگر وارد شده اند و در واقع با سو استفاده از اسم و احترامی که ممکن است محمد حنیف نژاد داشته باشد برای خودشان قبای درست کنند .خودشان که بی بوته هستند بعد از سالیان مجدد مهدی ابریشم چی یا بهمن تهرانی اسلام شناس فرقه رجوی شده و  در تلویزون صحبت میکند به نام

اسلام مجاهدین و تاریخ معاصر ایران

چون فرقه رجوی به چندین اسلام معتقد هستند و اسم می برند مثلا اسلام طاغوت ، اسلام حوزه ای ، اسلام اخوندی اسلام محمدی ، اسلام انقلابی مجاهدین  که مدعی هستن نه تنها در ایران اثر گذاشته بلکه در منطقه و کشور های اسلامی ….توهم را ببینید تا کجا بابا در قرن ارتباطات هستیم . 50 سال قبل که نیست اتفاقی بیفتند و کسی خبر دار نشود الان در هر کوره دهاتی اتفاقی در ایران بیفتد نیم ساعت نشده در دنیای انترنت سریع پخش می شود . از انجائی که در یک توهم پوچ هستند انچه در ذهن خود دارند را بیان می کنند نمی دانند حتی در خود ایران امروز از نسل جوان این موجودات فرقه رجوی را کسی نمی شناسد تا برسد به اسلام انقلابی انها ان دهه شستی ها هم که از عمل کرد این جماعت متنفر هستند تا جائی که فرصت داشته باشم موارد مهم صحبت های مهدی ابریشم چی را نقد می کنم .فقط در پرانتز توضیحی مختصر در رابطه مهدی ابریشم چی با اسم مستعار بهمن تهرانی بدهم

وی در توی تشکیلات خیلی هیز و هزل بود و چشم دریده زن باز بود . بار های در توی نشست های عمومی که مهورش سپهری جانشین مریم قجر برگزار می کرد این سوال را در مقابل مهدی ابریشم چی گذاشت که چرا تو این قدر هیز و هزل هستی و فاکت و موارد او را بیان  میکرد هیچ زنی نبود درون تشکیلات یا هواداران که نگاه هزل وی در امان مانده باشد که در همان نشست ها خود ابریشم چی برای اثبات بحث بیان می کرد

مصاحبه گر سوال میکند  : به‌نظر شما که در همه این فراز و نشیبها بوده‌اید، اگر محمد حنیف‌نژاد برای مبارزه با شاه، سازمانی را با ایدئولوژی اسلام انقلابی تأسیس نکرده بود، صحنه سیاسی میهن ما و حتی به تبع آن منطقه چه تفاوتی با امروز داشت؟

مهدی ابریشم چی : سال ۱۳۴۴نقطه عطفی بود در تاریخ مبارزات مردم ….. حتی می‌توانم بگویم نقطه عطفی برای مبارزات مردم منطقه و کشورهای اسلامی بود….

آنچه در آستانه پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مطرح می‌باشد، این است که مسأله محوری و عامل اصلی که سازمان مجاهدین را توانمند کرد که چنین جایگاهی و چنین مسؤلیتی و چنین رسالتی را برعهده بگیرد ـ و تا امروز آن را به‌خوبی پیش ببرد ـ کی بود؟ پاسخ در یک کلام عبارت است از این‌که محمد حنیف‌نژاد کشف بسیار بزرگ و عظیمی کرد. آن عنصر تعیین‌کننده در حیات سیاسی سازمان مجاهدین عبارت بود از این‌که اسلام انقلابی را به‌عنوان اندیشه و آرمان و عاملی که راه را نشان می‌دهد یعنی ایدئولوژی مجاهدین را کشف کرد. این کشف عظیم، مسأله مرکزی و عامل اصلی

مسعود می‌گوید: «آنها یک دگم تاریخی را شکستند و پرده ارتجاع را از روی آرمان اسلام و توحید برداشتند…… مرزبندی اصلی نه بین باخدا و بی‌خدا، بلکه بین استثمارشونده و استثمارکننده است… به‌ظاهر حرف ساده‌ایست، اما همه حرف در همین فرمول بود.

یعنی در این 1400 سالی که اسلام پدید امده هیچ کسی این درک و فهم را نداشته است الا بجز محمد حنیف از سوئی  سران فرقه هم تازه به این نکته نائل امدند چون در این 53 سال تا به حال کسی این طور محمد حیف نژاد را حلوا حلوا نکرده بود که الان مهدی ابریشم چی شروع کرده است .

درخشش و شکوه تاریخی که در اسم حنیف متجلی است و بذر مجاهدین را کاشت، از همین‌جاست. یعنی که گروهی اندک منهای هر گونه امکانات یک چنین قدم تاریخی بزرگی برداشتند.

در همین سخنرانی برادرمان مسعود اضافه می‌کند…… آخر رسم بر این بود که یک فرد مذهبی نباید تکامل بخواند، نباید ضد استثمار باشد، نباید وارد دیالکتیک بشود! تا این‌که سرانجام محمدآقا گروه ایدئولوژی را در سازمان تأسیس کرد و سری کتابهایی که خودش در این زمینه نوشت ـ اعم از شناخت، راه انبیا، تکامل و الی آخر ـ بیرون آمد. به این ترتیب آن کلمه طیبه در اسم اسلام انقلابی کاشته شد و آن تأثیر تعیین‌کننده را در نبرد مردم ما علیه آخوندهای مرتجع به‌جا گذاشت

… نکته اول این است که تمامی اعضا قدیمی  می دانند تمامی کتاب های که محمد حنیف نژاد اموزش می داد خودش ننوشته بود و اکثر این کتاب ها نوشته و کار عبدالرضا نیک بین بود ( نقل از بازجوئی های سیعد محسن در کتاب سازمان مجاهدین خلق پیدایی تا فرجام )

سعید محسن ادامه می دهد: «از لحاظ مطالعات اقتصادی نسبت به ما جلو بود و من و محمد حنیف نژاد در این مورد از وی استفاده می کردیم)

که اغلب کتب آموزشی گروه تازه تاسیس شده که، تا سالها بعد هم نامی نداشت ،توسط عبدالرضا نیک بین ( عبدی) تنظیم می شده است.

سعید محسن اضافه می کند: «او تا اوائل سال ۴۶ در جریان کارهای ما بود و در بعضی از موارد تعلیماتی همفکری می کرد. کتاب ها قبلا توسط عبدالرضا نیک بین مطالعه [و تلخیص] شده بود. وی درآن موقع اغلب وقت خود را صرف مطالعه می نمود….ادامه دارد

محمدکرمی 15/09/2018











محمد کرمی 15/09/2018


پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

درحال اتصال به %s