چه خبر از مجاهدين در کمپ پناهندگی درآلبانی ( درد دل یکی از جدا شده ها)

…بيشتر مشكلمان اين است كه دنبال اين
هستيم كه هر چه زودتر پاس بگيريم تا از اين شبه جهنم دومي كه گير كرديم خلاص بشويم به خاطر اينكه الان كم و بيش در ما بين اينها هستيم و دستگاه جاسوسيشان اذار دهنده است و به نوعي ادمها رو زير نظر دارند…از طرفي ديگر نفرات سازمان ميخواهند نفرات را با پول بخرند و به نوعي ما را به خودشان وابسته نگه دارند به همين منظور که مابه هیج وجه تن به این کار ندادیم الان در شرایظ بایکوت به سر می بریم …

صحبت های دوست عزیزمان وحید سعیدی با یکی از اعضاء جدا شده از سازمان مجاهدین خلق در کمپ البانی می باشد که از نظرتان می گذرد . همان طور که دوستمان اقای سعیدی هم بیان کرده اند از بردن نام دوست جدا شده در کمپ البانی معذوریم . ما تلاش می کنیم که تبدیل به صدای ان عزیزان در این سوی دنیا باشیم ، تاکمکی بتوانیم انجام بدهیم که ان دوستان هم زودتر به زندگی آزاد خود دسترسی پیدا کنند .
وحید سعیدی : چه خبر از مجاهدين در کمپ پناهندگی درآلبانی
صحبت های من با يکی از جداشده گان از فرقه فاسد
رجوی که درکمپ پناهندگی آلبانی هستند
درد دل ها ی يکی از افراد جدا شده از فرقه فاسد رجوی که هم اکنون
درکمپ پناهند گی آلبانی هست با توافق ايشان چتی را که در فيس بوک
با ايشان داشتم بدون نام بردن از ايشان عينا و بدون هيچگونه ويرايش
جهت اطلاع دوستان در اينجا می گذارم با تشکر از اين دوست عزيز که
اجازه اين کار را به من داد
وحید سعیدی :
دوست دا رم از وضعيت شما و ديگر دو ستان جدا شده بيشتر بدانم اگر خو استيد
و صلا ح دونستيد بعدا سر فر صت يک مقدا ر برام بنو يسيد منظو رم مرا حليست که
با يد انجا م بشه تا شما را حت تر بشيد
جدا شده از مجا هدين :
خوب من ميدانم كه شما خيلي مشغول هستين و نميخواهم وقت
شما رو زياد بگيرم
بله بله
حتما همين كار رو امشب ميكنم
فعلا از حضورتون مرخص ميشم با اجازه شما
البته براي دقايقي
و بعد برميگردم
مو فق و پيرو ز با شيد و به اميد روزی که رجو ی و مريمش در دا دگا ه به
جنا يت ها ی خو د پا سخ گو با شند
جدا شده از مجا هدين :
بله بله حتما ان شاالله
جدا شده از مجا هدين :
فعلا مرخص ميشم تا دقايقي ديگر كه مطلبي كه خواستيد
رو بنويسم قربانت و باي
وحید سعیدی : عجله ای نيست سر فر صت مو فق با شيد
جدا شده از مجا هدين :
با سلام خدمت دوست عزيزم اقاي وحيد اميدوارم كه حالت خوب باشه و موفق
و مويد باشي وحيد جان قبل از هر چيز از تاخير عذر ميخوام چرا اينكه امكان دسترسي
به كامپيوتر نداشتم ولي در رابطه با اينكه شما از وضعيت ما و اينكه چه كاراهايي
ميتوانيد در راستاي كمك به ما بكنيد كرده بوديد ميخواستم توضيحاتي در اين
رابطه به شما بدهم كه به قرار زير است وحيد جان در ابتدا در رابطه با وضعيت
قانوني بايد در جريان باشيد كه ما هنوز موفق به گرفتن پاسپورت نشديم و يك
برگه اي داريم كه موقت ميباشد ولي بيشتر مشكلمان اين است كه دنبال اين
هستيم كه هر چه زودتر پاس بگيريم تا از اين شبه جهنم دومي كه گير كرديم
خلاص بشويم به خاطر اينكه الان كم و بيش در ما بين اينها هستيم و دستگاه
جاسوسيشان اذار دهنده است و به نوعي ادمها رو زير نظر دارند ولي در رابطه
با وضعيت مالي بخاطر اينكه شما در جريان باشيد اين طور است كه ما چند نفري
هستيم كه از كميساريا پول دريافت ميكنيم كه اين پول به ميزان 250 است و اين
فقط خرج غذا برايمان ميشودبه همين منظور ميخواستم بگم كه اين ميزان پولي
كه اخيرا شما برايمان فرستاديد خيلي كمك كننده بود چون ما به شدت تحت
فشارهستيم و ااز طرفي امكان گرفتن پول از ايران با توجه به تحريم بانكها نداريم
و از طرفي ديگر ماهانه مجبور هستيم براي كمك هزينه مانند اين پولي كه شما
فرستاديد به اينور و انور رو بيندازيم تا امورات را بگذرانيم با توجه به اينكه مشكل
پزشكي و تهيه دارو نيز مزيد بر علت ميشود چرا كه كميساريا مسئله دارو رو تقبل
نميكند و دارو نيز اينجا گران است و از طرفي ديگر نفرات سازمان ميخواهند
نفرات را با پول بخرند و به نوعي ما را به خودشان وابسته نگه دارند به همين
منظور كه ما به هيچ وجه تن به اين كار نداديم الان در شرايط بايكوت به سر
ميبريم و از طرفي خودمان نميخواهيم كه نزد اينها رو بيندازيم و به نوعي گردن
كج كنيم
جدا شده از مجا هدين :
حال ميدونم كه شما بعنوان كسي كه شرايط ما رو درك ميكنه و خودش نيز ادم
سختي كشيده اي هست حتما به فكر ما هستين البته منظورم اين نيست كه
تمام اين فشار روي شما باشه ولي مطمئنا شما در بين دوستانتان ميشناسيد
نفراتي رو يا حتي سازمانهايي غير دولتي كه بتوانند به ما كمك كنند و اين رو بدونيد
كه در اين شرايط سخت و طاقت فرسا چنين كمكهايي مانند شما براي ما ارزش
بسيار زيادي داره و هر كدوم از اين كمكها بيشتر ما رو سوق ميده تا نه خودمون
نه نفراتي كه مثل ما هستن رو اجاز ه نديم كه سمت اينها بروند و گردن كج كنند
اميدوارم تونسته باشم تا حدودي شما رو در جريان وضعيت خودمان قرار بدهم باز
هم من در خدمت هستم و اماده شنيدن نكات شما هستم
جدا شده از مجا هدين :
با سلام و خسته نباشيد
نميخواهم زياد مزاحمتان بشوم فقط ميخواستم مطمئن بشوم
كه مطالبي كه برايتان نوشتم به دستتان رسيده باشد
وحید سعیدی :
سلام دوست محترم, بله مرسی از زحمات شما موفق باشید
جدا شده از مجا هدين :
قربانت وظيفه بود فقط ميخواستم به اين نكته توجه داشته باشيد با توجه
به شرايطي كه مطرح كردم در صورت امكان هر رهنمودي داشتيد براي
اينكه وضعمان بهتر شود و از اين وضعيت فلاكت بار نجات پيدا كنيم بهم
بگوييد و اينكه اگر هر كدام از دوستانتان يا مثلا كسي كه بتواند در اين رابطه
كمكمان كند حتما معرفي كنيد البته اگر زحمتي براي شما نباشد
با تشكر
منتظر جوابتان هستم
وحید سعیدی :
من يک سو ل ديگر دا رم آيا دولت آلبانی ميداند که تعدا دی از شما از
اين فرقه جدا شديد و دوست ندا ريد در کنا ر آنها باشيد اگر جو اب مثبت
است چرا هيچ اقدامی نميکند که شما را در جا ی ديگر ی اسکان دهد
جدا شده از مجا هدين :
ما خودمان نيز در اين رابطه اقدام كرديم با مقامات اينجا ديدار كرديم نكته اي
كه مطرح ميكنند اين است كه به دليل حفاظت ما شما رو سرجمع يه جا
قرار داديم چندين بار اخيرا نيز اين موضوع رومطرح كرديم كه نميخواهيم كنار
اينها باشيم ولي جوابي كه ميدهند اين است كه شما اگر ميخواهيد ميتوانيد
خودتان خانه كرايه كنيد كه اين نيز يه خرج ماهانه اي دارد كه از دست ما
دراين شرايط خارج است
وحید سعیدی :
ولی اين مو قعيت خو بی هست برا ی ضر به زدن به رجو ی ها ی فا سد
جدا شده از مجا هدين :
براي مثال يكي از دوستانمان اينكار را انجام داده است با پشتيباني
خانواده اش كه در خارج هستن اين كار را انجام داده من موافقم ولي
هر چه زودتر بتوانيم هر چقدر بيشتر از اينها فاصله بگيريم به نفعمان
است به همين منظور به شما گفتم كه شما هر كسي رو كه ميشناسيد
كه مستعد كمك به ما هست رو معرفي كنيد كه ما با وي صحبت كنيم

وحید سعیدی :
پس اينها وحشنا ک تر از او نی هستند که ما می دانيم
آيا با کا نو ن آوا تما س داشته ايد ؟
جدا شده از مجا هدين :
بله بله دقيقا دستگاه كثيف جاسوسيشان همه جا فعال است
و هر كاري ميكنند كه از كار ديگران سر در بياورند براي مثال نفر اتي را
در همين ساختمان ما اجير كرده اند كه اين كار را برايشان انجام بده البته
به بهانه رفاقت و از اين حرفا و دنبال اين هستن كه به ما ضربه بزنن براي
مثال چندي پيش متوجه شديم كه درب ساختمانمان باز شده و كسي امده
داخل خانه وقتي كه ما نبوديم نه به منظور دزدي بلكه به منظور اينكه سر از
كار ما دريبياورند و اطلاعات جمع كنند كه خوشبختانه ما چيزي نداشتيم ولي
اينها خيلي كثيف هستن به طور خاص گفتم ما الان در شرايط بايكوت هستيم
براي اينكه مجبورمان كنند كه با تحمل سختي و فشار مالي رو به اينها
بياندازيم و گردن كج كنيم ميخواهند به نوعي ما رو زير منگنه بگذارند
براي مثال به يكي از دوستان من كه اينجا با ما هست پيشنهاد داده بودن كه
بيا بهت پول بدهيم و ازت ميخواهيم كه چون تو با اينها يعني ما رفيق هستي
بروي پيششان و از كارشان سر در بياوري
وحید سعیدی :
آيا با کا نون آوا تماس داشته ايد ؟
جدا شده از مجا هدين :
خير ولي اگر مفيد باشد اقدام ميكنم
وحید سعیدی :
دوست عزيز آيا اجازه ميديد همين چت کو تاه من و شما
رو روی فيس بو کم بدون اينکه کو چکترين
اشار ه ای به شما بکنم بگذ ا رم
جدا شده از مجا هدين :
بله بله
وحید سعیدی : مرسی
حتما با کا نون آ وا تما س بگيريد
جدا شده از مجا هدين :
من به شما اعتماد كامل دارم بله حتما شما هم اگر تماس
داشتيد من رو معرفي كنيد اينطور بهتر است
اگر شما اقدام كرديد و تماسي با اانها داشتيد من را در جريان
بگذاريد كه من نيز اقدام كنم
با تشكر فراوان و ببخشيد كه مزاحم وقت شما شدم
وحید سعیدی
ببين دوست من يک مو ضو عی رو بهت بگم :من به شدت
با رجو ی مخا لف و دشمن هستم و دليل هم دا رم حتی
بسيا ر بيش از دشمنی من با رژيم آخوندی و اولين هدف من
و شا يد بگم آ رزو ی من نا بو د ی اين فرقه کثيف
است بنا بر اين شما خيا لتا ن از اين با بت را حت با شد ولی
بدا نيد که من از رژيم آخوند هم متنفر هستم
جدا شده از مجا هدين :
بله بله
من با اين حرف شما موافقم
و من نيز مثل شما هستم و من نيز مانند شما هستم
دقيقا تمامي تلاشم رو براي نابودي اين فرقه كثيف خواهم كرد
و اينها بايد تقاص تمامي جنايتهايشان را پس بدهند
وحید سعیدی
موفق می شوی
جدا شده از مجا هدين:
شما هم همينطور دوست عزيز م وحيد به اميد ديدار و خدا نگهدار

https://www.facebook.com/vsaeedi1
وحید سعیدی

پاسخی بگذارید

