تهدید و ترور شخصیت خانم اختر قاسمی ، خبرنگار و فعال حقوق بشرتوسط عوامل سازمان مجاهدین خلق ایران!

ghasmi

واقعا خودتون ببینید چطور دو سه روزه دسته جمعی و سیستماتیک دارند منو ترور می کنند و چه با پیام خصوصی و چه عمومی دارند به من حمله می کنند و تهدید می کنند؟ فقط چون فیلم افشاگری یک زن مجاهد رده ی بالای مجاهدین را در مورد سواستفاده های جنسی رجوی به اشتراک گذاشتم عملا دارند به من میگن ممکنه فردا یه فیلم افشاگری در باره ی خودت درست بشه که روابط جنسی بخاطر پول داشتی! اولا برای اطلاع این دوستان بگم اگر هم درست بشه که هیچ بعید نیست با این برخوردهایی که من می بینم دست به اینگونه اعمال بزنند میگم به شما هیچ ربطی نداره و اگر هم اینکارو کردم جسم خودم را فروختم مملکتم را که به صدام ها نفروختم و حیثیت مردمم را که نفروختم!

دوستان عزیز
فقط برای اطلاع تون میگم که خودتون قضاوت کنید بخاطر ارسال یک لینک خبری که کارم هست برخی دوستان هوادار مجاهدین دو سه روزه که فقط دارند منو تهدید و ترور می کنند و توهین و فحاشی می کنند! این توضیحات را می نویسم و دیگه هم نمی خوام این بحث را ادامه بدم چون متاسفانه این دوستان به جز فحاشی و مزدور گفتن به منتقدین و مخالفین بحث کردن مثل یک آدم متمدن را بلد نیستند!
واقعا خودتون ببینید چطور دو سه روزه دسته جمعی و سیستماتیک دارند منو ترور می کنند و چه با پیام خصوصی و چه عمومی دارند به من حمله می کنند و تهدید می کنند؟ فقط چون فیلم افشاگری یک زن مجاهد رده ی بالای مجاهدین را در مورد سواستفاده های جنسی رجوی به اشتراک گذاشتم عملا دارند به من میگن ممکنه فردا یه فیلم افشاگری در باره ی خودت درست بشه که روابط جنسی بخاطر پول داشتی! اولا برای اطلاع این دوستان بگم اگر هم درست بشه که هیچ بعید نیست با این برخوردهایی که من می بینم دست به اینگونه اعمال بزنند میگم به شما هیچ ربطی نداره و اگر هم اینکارو کردم جسم خودم را فروختم مملکتم را که به صدام ها نفروختم و حیثیت مردمم را که نفروختم! سواستقاده از چندین هزار هوادار بیچاره برای قدرت خودم که نکردم! واقعا اینها عملکرد یک گروهی ست که معتقد است برای آزادی و دمکراسی کار می کنه؟ جمهوری اسلامی برای حفظ قدرتش تهدید و ترور شخصیت می کنه اینا هنوز به قدرت نرسیده دارند این کار رو می کنند! چطور من میتونم باور کنم که اینها مشکل شون مردم و جامعه مون هست؟ شما اگر حقانیت دارید چرا اینطور ترور می کنید و اجازه ی انتقاد و مخالفت نمیدید که مردم خودشون قضاوت کنند؟ حالا حتی اگه این خانوم دروغ بگه چرا فحاشی می کنید چرا منطقی پاسخ نمیدید؟ چرا اینقدر منو تهدید می کنید و فحش می دید؟ شما میخواید برای فردای ایران حکومت کنید؟ مخالف را که همین الان بدتر از رژیم خمینی و خامنه ای جلاد دارید می کشید؟ تمام این روش ها حتی الان که در قدرت نیستند شبیه به جمهوری اسلامی ست که ناشی از ایدئولوژی مذهبی شون هست که به یک سکت شبیه هست و میگه ما درست ترین و برترینم و هر کسی که با ما نیست و انتقاد کنه باید نابود بشه! نمیدونم چرا به جای تهدید این و اون نیروشون رو برای کارهای مفید نمیذارند خیلی دلم میخواد ببینم فردا در بروکسل که مقابل اروپا برنامه ای برای نسرین ستوده ست و چند تا از همین هایی که دارند به من توهین می کنند و تهدید می کنند و در حدودها زندگی می کنند حاضر میشن !

https://www.facebook.com/akhtarghasemiI

یکی از هزاران نمونه تهدید و ترور شخصیت در اروپا این فرقه به قدرت نرسیده این حرکت ها را می کند وای به روزی که اگر اگر به قدرت برسند.

oyanyoldash@yahoo.com محمد کرمی

پاسخی بگذارید

