خبری که مرا شوکه کرد «آتش زدن گربه به جرم جفتگیری!»:

Hamed Sarrafpour‎
خبری که مرا شوکه کرد «آتش زدن گربه به جرم جفتگیری!»:

روز گذشته با یکی از دوستانم که به تازگی از اشرف گریخته است صحبت می کردم. وی گفت در یک نشست در حضور چندتن از خواهران شورای رهبری، دو گربه با هم جفتگیری کرده بودند که این مسئله خشم مسئولین را برانگیخته بود و موجب شد آن گربه نگونبخت در کمال شقاوت با نفت به آتش کشیده شود.! این کار توسط شخصی به اسم (مرتضی ح) انجام شده بود.

وی همچنین گفت که بعد از این جریان قتل عام سگها و گربه های قرارگاه در دستور قرار گرفته بود که به طرز شنیعی آنها را به قتل می رساندند. از جمله گفت که همین شخص را دیده است که یک سطل آبجوش را بر روی یک گربه دیگر ریخته است.

البته من این شخص را مدتهای زیادی از نزدیک می شناختم. چند ماه قبل از اینکه از اشرف فرار کنم، یک سگ کوچولو داشتم که دختران جوان قرارگاه زنان آنرا به محل کار من آورده و رها کرده بودند. من این سگ را که هنوز شیر می خورد بزرگ کردم و بسیار دوستش می داشتم. همین شخص (مرتضی ح)، یک شب که من در آن محل نبودم با شیلنگ آب به جان او افتاده بود که روز بعد یکی از دوستانم اینرا به من اطلاع داد.

لازم به ذکر است که اینگونه سگ کشی قبلا در اشرف و دیگر قرارگاههای مجاهدین مشاهده شده بود که توسط سیانور و یا کلاشینکوف انجام می گرفت. اما موضوع سوزاندن یک گربه به جرم جفتگیری اتفاق شنیع و رذیلانه ای است که تا بحال نشنیده بودم. وقتی که یک گربه بی گناه و بی آزار را اینچنین به جرم عمل جنسی به قتل می رسانند، می توان فهمید که با مخالفان چه ها کرده و خواهند کرد. پیش از این در اوایل دهه هفتاد، یکی از مسئولین هنگام معاشرت با یک خانم در یک بنگال (اتاق پیش ساخته) دستگیر شده بود که البته بعدها در قرارگاه بدیع زادگان در حالی که تحت برخورد شدید بود خودکشی کرد (و شاید هم او را کشته باشند). رجوی دستور داده بود که این بنگال را به آتش بکشند و به همین خاطر آنرا در وسط اشرف آتش زده بودند که همچنان اسکلت آن موجود است. من البته بعدها این مسئله را فهمیدم.
( البته این کارها در سازمان مجاهدین خلق که به اصطلاح پیشتاز بودن قرن را با خود به یدک می کشد چیز جدیدی نیست .بودند افرادی در درون همین سازمان به سگ ها تجاوز می کردند. افسرمخابرات در بصره به مسولین سازمان نشان داده بود در حالیکه نفر در حال ارتکاب عمل بود . مفصل موضوع را در مقاله بنیاد گرائی قسمت 4 توضیح داده ام .
محمدکرمی oyanyoldash@ yahoo.com

پاسخی بگذارید

