ما اگر زسر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

اقای مسعود رجوی :sdc106171
در ان زما ن که شما در اریکه قدرت بودید و با اتکا به قدرت صدام حسین یکه تازی می کردید و مخالفین فرقه خود را به اشکا ل مختلف از میان برمی داشتید مانند علی زرکش – مهدی کتیرائی – مجید حریری – ….. به دستور شخص شما در عملیات فروغ انها را کشتند تا شما نفس راحتی بکشید .
یا زندان های معروف منصوری – ماوت (مقدم) را در سال 1364 راه اندازی کردید که نزدیک 1000 نفر از مخالفین انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک را برای سرجای خود نشاندن زندانی کردید که من خودم یکی از ان افراد بودم که نزدیک شش ماه در زندان های منصوری و مقدم بودم .
یا در سال 1373 مجد د زندانهای خود را پر از مخالفین فرقه خود کردی با انواع شکنجه های وحشیانه که تعداد زیادی از دوستانم در ان زندانها بودند .
در سال 1374 در نشست های حوض که در بغداد در سالن بهارستان برگذارگردیداگر فراموش نکرده باشید یک حکم اعدام تاریخی صادر کردید و از دوربین هم خواستید که خوب این را ثبت کند به خاطر اینکه ان عریضه تاریخی را فراموش نکنید من عینا برای یاد اوری شما ان را مطرح می کنم که در رابطه با افراد جدا شده از فرقه و معاندین و مخالفین بود . ( اگر اگر رژیم را سرنگون کردیم که هیچی همه بریده ها و مخالفین خود را می بخشیم . اگر اگر شکست خوردیم این یک دستور تشکیلاتی است وظیفه تک تک شما است پول و پاسپورت از من چکاندن ماشه و کشتن بریده ها و خائنین و معاندین از شما وبه این کار افتخار کنید و بالای سر جنازه به ایستید تا پلیس شما را دستگیر کند نگران نباشید زندانهای اروپا و امریکا مثل هتل است در انجا حبس خود را بکشید .)
اقای رجوی از سال 1374 الی 1380 شخصا چهار بار به گوش من این تهدید را گفتید .( چی هست حسن می خواهی بروی ؟ باشد برو .اول به مدت دو سال در زندان خروجی سازمان می مانی و سپس هشت سال زندان ابوغریب وپس از ان محاکمه می شوی به جرم ورود غیر قانونی حالا خود دانی انتخاب کن ) . البته این مسله تهدید را بصورت عمومی هم چند بار در نشست های عمومی مطرح کردید.
اقای رجوی از سال 1374 به بعد حذف فیزیکی افرادی که مخا لف فرقه بودند افزایش پیدا کرد مثلا سعید کیانی را در بصره در رودخانه غرق کردید توسط مشهود دیانتی (سیامک) یا کیومرث امینی بارفروش را اسدالله مثنی از پشت سر با گلوله زد و گفتید که یک چوپان زد و فرار کرد .ویا انقدر فشار را روی افرادی که مسله دار بودند زیاد کردید که تعداد زیادی خودکشی کردند مثل محمدعلی ملک اندی (رسول ) احمد رضاپور – کریم پدرام – خدام گل محمدی – مسعود مسعودی – نسرین احمدی – یاسر اکبری نصب – فائزه اکبریان – …….
و یا در نشست های معروف طعمه در سال 1380در نشستی که داشتید اقای جواد فیروزمند را دادگاهی می کردید از اقای فیروزمند سوال کردید که (جواد حرف تو با تشکیلات چی بود ؟جواد جواب داد حرف من این بود که اگر راست می گوید درب قرارگاه را باز بگذارید تا بگویم چند نفر برای شما باقی می ماند .و در جواب وی به کلیه نفرات گفتید که من درب ها را باز می گذارم اما جواب مخا لفین را با مشت اهنین می دهم …….)
وقتی که از فرقه تو فرار کردم وبه کمپ امریکائی ها رفتم در انجا توسط عوامل خود فروخته فرقه که تا بینهایت مانند خود تو و فرقه ات به امریکائی ها سر سپرده بودند و در هماهنگی کامل با فرقه از هیچ توطعه ای برعلیه ما ها که مخالف فرقه بودیم کوتاهی نمی کردند . از طرفی هم در هماهنگی باهم تلویزیون سیمای حقارت هم در برنامه های مختلف تعدادی ابله را اورده بود با تهدید و شانتا ژ انچه که لایق رهبر فرقه بود به ما نصبت می داد و از طرف دیگر تعدادی ابله در خارجه باد به زیر قب قب انها افتاده و اه و فقان انها در امده بود و یک جایشان داشت ……و انچه لایق رهبر خود بود نثار ما می کرد و اینکه انها می ایند فردا ادعای رهبری می کنند ……..
یا وقتی که تازه به فرانسه امده بودم توسط مزدوران رنگ با رنگ خود پیام می فرستادید و تهدید می کردید که بر علیه فرقه حرفی نزنم .
اقای رجوی : حالا با ایمیل دارید تهدید می کنید و می خواهید که حرفی نزنم ؟ اگر قرار بود که با تهدید جا بزنم ان موقع که در زندان های فرقه بودم و در دستان فرقه اسیر بودم جا می زدم نه الان که در دنیای ازاد هستم . دوره شیادی تو و اخوند های هم مسلک تو دیگر به پایان رسیده است . انها با عمامه هستند و تو بی عمامه .

پاسخی بگذارید

