ما زنده به انیم که ارام نگیریم ما زنده به انیم که ارام نگیریم

img000026ما زنده به انیم که ارام نگیریم
قبل از هر چیزعیاران اعلام هویت می کنند و به خدمت تمامی هموطنانم در هر کجا که هستند سلام و عرض ادب داریم از این بعد با روشنگری های عیاران بیشتر اشنا می شوید .
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
برو بچه های با سابقه سازمان خوب به یاد دارند که مسعود رجوی بعضی وقتها از دوران جوانی هایش که برای کار کردن از طرف سازمان به او ابلاغ شده بود که برای درک کردن جامعه استعمار زده و محروم طبقه پائین باید که جامعه گردی کند تا خوب شرایط انها رالمس ودرک کند تا از ان زندگی مرفع که دارد کنده شود و برود جنوب شهر تهران یا کوره پزخانه ها کار کند و او هم طبق دستور تشکیلاتی رفته بود و عمل کرده بود اما وی مسله را بقول فرقه ریشه ای و ایدئوژیک درک کرده بود که در این رابطه اهش هم در امده بود اما این قسمت را همیشه سربسته می گفت و رد می شود .
من یک تناقض از سال 1358 همیشه در ذهنم بود و اول باور نمی کردم و به عمویم میگفتم که تو داری بلف می زنی به من می خندید و میگفت پشت سر این پسره (بچه خوشگله ) نروو داستان او را برایم تعریف کرد و من باور نمی کردم تا اینکه مسعود خان در زمان های که در اوج قدرت بود داستان کار کردن در مفازه و کوره پزخانه را که تعریف کرد یکباره خشکم زد که ای بابا این عموی ما داشت درست می گفت وپس از27سال دوری که با خانواده ام توانستم تماس تلفنی بگیرم از عمویم معذرت خواهی کردم و گفتم که خود مسعود خان به این مسله اقرار کرد و داستانی راکه تو گفته بودی بیان کرد همه چیز را گفت فقط انجائی که اه ه ه ه کشیده بود را بیان نکرد .
موضوع نقل به مضمون از مسعود خان میگویم : (به ما گفته بودند که برویم در جنوب شهر و کوره پزخانه ها کار کنیم ومن می رفتم در جنوب شهربه مغازه ها مراجعه می کردم یک روز به جلو مغازه ای که رفته بودم سوال کردم اقا شاگرد نمی خواهی صاحب مغازه ای گفت ببینم دست هایت را دستم را که نگاه کرد گفت دست تو که پینه نزده این دست ها محصلی است و کف دستم را خاراند و مسله را اینجا تمام می کرد و میگفت خواهران . برادران معنی این کار را میفهمند که چی است ). عموی بنده ترتیب مسعود خان را داده البته نه یک بار بلکه چند بار ……سازمانی که غرق در فساد اخلاقی می شود نباید ایراد گرفت مصداق همان ضرب المثل معروف است که میگویدهر چه که خراب است به بنیاد ان برمی گردد . (عموی بنده زنده است اگر یک موقع مسعود خان یا عوامل او حرفی داشتند وی حاضر است هر کجا بخواهند بیاید و ثابت کند )

محمد کرمی

پاسخی بگذارید

