اشک تمساح فرقه رجوی برای خانواده ها ونقش خانواده در فرقه رجوی

اشک تمساح فرقه رجوی برای خانواده ها ونقش خانواده در فرقه رجویimg000029
قست اول
اگر کسی فرقه رجوی را نشناسد فکر می کند که در روی این کره خاکی کسی مهربان تر و دلسوزترو….هرچه تر هست را الحاق این فرقه کند وجود ندارد. در حالی که ما ها در درون این فرقه زندگی می کردیم می دانیم که چه جهنمی بود . در همین جا از فرصت استفاده می کنم واز مسئولین صدای امریکا بخصوص اقای دکتر محمودی عزیز و اقای جمشید چهارلنگی در خواست می کنم. که طبق قوانین رسانه ای که اقای دکتر محمودی از همین رسانه ان را توضیح می داد این اجازه را به من هم بدهند, که حرف های در رابطه با جنایاتی که در رابطه با من و دوستانم , گذشته در یک برنامه صحبت کنم . در تاریخ 23/فوریه در برنامه تفسیر خبر خانم فرشته دشتی (حمیده ) از اعضای شورای رهبری فرقه رجوی, تحلیلی در رابطه مشگلات خانواده ها در امدن به عراق و دیدن عزیزانشان . و این عزیزانی که در اسارت فرقه به سر میبرند با اقوام شان و مشگلات و موانعی که رژیم ددمنش سر راه این خانواده ها قرار داده است و…… خانم فرشته دشتی اولا : ای کاش به اندازه سرسوزنی یا ارزنی صداقت می داشتی .دریغا از صداقت که این با قاموس این فرقه درتضاد است . دوما : گیریم به فرض محال یک هزارم درصد حرف شما درست باشد, که علت این یک هزارم را هم برای خوانندگان محترم توضیح می دهم . سوما : شما که ادعا دارید تنها سازمان انقلابی و توحیدی وازادی ستان و دموکرات ترین و…… در تاریخ بشریت هستید . پس چرا شما با خانواده ها این طور تنظیم و برخورد می کردید . من نزدیک سه دهه دراین فرقه و دراشرف زندگی کردم که دراین رابطه فاکت ها و موارد فراوانی راخود شاهد بوده ام که به انها اشاره می کنم . – در سال 1367 دو ماه بعد از عملیات فروغ من پس از هفت سال در خواست کردم که با خانواده ام یک تماس تلفنی داشته باشم که خبر سلامتی به انها بدهم . نگران من نباشند که پس یک ماه اقای مهدی فتح الله نژاد (بهنام ) مرا صدا زد و به اتفاق به اتاق کار مهدی ابریشم چی ( شریف) رفتیم . پس از مقداری صحبت شریف امد سر اصل مطلب و گفت در خواست کرده بودی که با خانواده ات تماس بگیری ما خیلی تلاش کردیم که این مسله حل شود . خبر سلامتی تو به خانوداه ات برسد اما متاسفانه باید بگویم که خبر ناگواری به دستمان رسید ان هم این است که خانواده تو در جریان اخرین بمب باران های جنگ گشته شده اند .و سپس پیام مسعود و مریم در این رابطه را برایم خواندن و این که تو خانواده بزرگتری داری و…….. از ان موقع تا سال 1383 تمامی بچه ها شاهد هستند هر کجا که صحبت خانواده می شد من می گفتم که کسی را ندارم. در مصاحبه با وزارت خارجه امریکا هم همه اینها مکتوب شده است . در تیف ماهی یک بار به مدت 15 دقیقه نوبت تلفن داشتیم که من می دادم به نفرات دیگرنزدیک یک سال من تماسی نداشتم . تا با تلاش خانواده ام پس از سال ها تماس من برقرار شد . مادرم فوت کرد در حالی که من مدت نه ماه بود در تیف بودم . و او حسرت دیدار مرا داشت و از دنیا رفت . اقای مسعود رجوی و خانم مریم قجر عضدانلو شما که چشم دیدن خانواده ها ندارید . خانواده درجه یک من به کوری چشم شما 60 تن می باشند من فقط مادرعزیزم را از دست دادم . از این طرف هم به خانواده من گفته بودید محمد در عملیات شهید شده است . در حالی که من درمقابل شما ایستاده ام البته شما می خواستید که مرا سر به نیست کنید اما نتوانستید. به این دروغ بلاهت بار چه می گوید .! شما برای خانواده ها اشگ تمساح می ریزید از ان طرف توطعه بر علیه انها می کنید که رژیم خونخوارانها را دستگیر کند که شما استفاده تبلیغاتی کنید . به چه دلیل برای خانواده من برشور تبلیغاتی سی مهر و ان نامه ها را ایمیل کردید . به چه دلیل اس – مس ,می زنید وتماس می گیرید که انها را گیر بیندازید جواب های دندان شکن را گرفتید رویتان کم شد . اقای رجوی و خانم عضدانلو از تو دهنی های که خوردید می شود بگوئید که چند دندان دیگر برایتان باقی مانده است .این از نتابج سحر است باش تا صبح دولتت بدمد . من این فاکت را خیلی مختصر بیان کردم . در کتابی که در دست دارم مفصل توضیح دادم که چه مشکلاتی برای خانواده ام درست کرده بودند. ادامه دارد محمد کرمی

پاسخی بگذارید

