سخنی چند با آقای رجوی در رابطه با پیام سی ماده ای

SDC10343

محمد کرمی

آقای رجوی هیچ کوهی در طی سالیان یا قرن های گذشته از جایش تکان نخورده اگر شک دارید میتوانید بروید نقشه های سالیان را چک کنید.اما شخص شما و خانم مریم قجر عضدانلو ماه قبل از شروع جنگ طبق سنت چراغ خاموش از عراق گریختید. تا این لحظه شما خود را افتابی نکرده اید .

اگر پلیس فرانسه هم خانم قجر عضدانلو را دستگیر نکرده بود که قضیه لو برود او هم مانند شما کماکان مخفی می بود . در ماده 2 ادعا کردید که اعضای فرقه در اشرف را مقوله ای جدا از نامگذاری تروریستی شناخته و اعلام کرده اند . من تمام اطلاعیه های وزارت خارجه امریکا را مرور کردم .که موضع رسمی دولت امریکا را بیان می کند چنین ادعائی راکه شما کردید در جائی دیده نمی شود . بلکه این مضمون به چشم می خورد که اعضای سازمان این پتانسیل در انان وجود دارد که کارهای تروریستی از سر بگیرند و اینها یک فرقه هستند. ( در این رابطه هموطنان می توانند به سایت وزارت خارجه امریکا مراجعه کنند . اطلاعیه های رسمی که دررابطه با این فرقه داده شده را خود ببیند ) . سران باقی مانده فرقه درعراق ,در داگستری عراق پرونده جنائی دارند . اقای رجوی اینقدر این مرده را چوب نزنید . شورای ملی مقاوت کیلوی چند است همه می دانند که نام دوم فرقه شورا است و برکسی پوشیده نیست همه اش سرته همان کرباس است . اقای رجوی شما کم حافظه هم شده اید اطلاعیه اردیبهشت 1382را یا شما داده بودید یا اینکه به دروغ از زبان شما بیان شده بود . ان اطلاعیه که به نام شما بود با این مضمون بود ( من دو انتخاب بیشترنداشتم یا می بایست تا نک ها را انتخاب می کردم یا تا نک سواران را من هم به اجبار تا نک سواران را انتخاب کردم و….. ) . اقای رجوی شما در ماده 14 ان طور بیان کرده اید که اگر در درون فرقه شما نبودم می گفتم که این ها پریان روی زمین هستند. اما دیگر هنای شما نه تنها در نزد من بلکه در نزد هیچ کسی که حداقل شناختی از فرقه شما دارد رنگ و بوئی ندارد . شما ادعا کردید با کمک شما هر جا می خواستند رفتن ؟می شود لطفا سه نفر از انهارا نام ببرید و بگوئید که به کجا فرستادید .شما که در جریان جنگ ودر پروسه طولانی تحقیقات ,از نفرات ضعیف به شدت مراقبت کردید !؟ پس چرا من ندیدم من که یک نمونه بارز ان هستم و تمامی افراد اف – ام 7 و ف- اشرف مرا میشناختند که دیسگ کمرعمل کرده بودم و عفونت کرده و درجریان همان جنگی که شما نام بردید من در بیمارستان مرکزی اشرف بستری بودم. که مرا بیرون اوردید که مسئولیت مقر اف – ام 7 را به عهده من گذاشتید که با ان وضعیت از صبح تا شب می بایست می دویدم . که مدارک پزشگی ان در دست مقامات امریکائی و یک کپی هم در دست خودم هست اگر نیاز دارید برای شماهم ارسال کنم تا خودتان ببینید . این مشتی از نمونه خروار هست اگر خواستید می توانم موارد فراوانی را نام ببرم . در جریان استاتوی که شما عنوان می کنید, بیش از 200 نفر فقط از فرقه شما فرار کردند به کمپ امریکائی ها پناه بردند . اگر شما راست می گوئی همین الان هم فشار را از روی افراد بردار و بگو درب باز هست چه زن و چه مرد آزاد هستند که بروند. تا ان موقع به شما بگویم چند نفر برای فرقه باقی می ماند . والا نیاز نبود که در مسیری که به سمت مقر امریکائی ها وکمپ می رفت چندین کیلومتر سیم خواردار بکشید . و در سه نقطه سیطره دائم بزنید و چند خودروگشت در ان مسیر, کسانی که می خواستند از فرقه فرارکنند و جون خود را نجات بدهند به دست ان ها اسیر شوند . ایا این بود ان چیزی که ادعا می کنید . اقای رجوی علی رغم تمام این فشار ها و بگیر و ببند ها که راه انداختید بیش از 950 نفر از فرقه شما روی هم دیگر نجات پیدا کردند . که از این تعداد192 نفر حاضر نشدندبه ایران برگردند و نامه های راکه مقامات امریکائی مکتوب از ماها گرفتند در نزد انها موجود می باشد .این افراد د رشهرهای عراق و اروپا پراکنده شدند. و مابقی به ایران رفتند که مقامات امریکائی – عراقی – ایرانی – صلیب سرخ مستقر در عراق و نماینده انان در ایران این تبادل را انجام دادند . اقای رجوی : مرکز فرقه کماکان در عراق است و با اسیر کردن نفرات که از انها سپر بلا برای خودت و خانم قجر عضدانلو درست کرده اید. انها گم نشده اند بلکه این شما هستید که شش سال است گم شده اید و الان فقط صدائی در امده که بگوئید زنده هستید . الان دیگر دوران تهدید و ارعاب به پایان رسیده است و به شغال ها با این چیزها دیگر باج نمی دهند. که شما با مایه گذاشتن ازجان دیگران دارید تهدید می کنید که کسی به شما چپ نگاه نکند والا فاجعه انسانی به بار خواهید اورد . اقای رجوی : با اعداد و ارقام بازی کردن هم یکی از دجا لگری های شما است . هموطنان عزیز خوب توجه کنید قسمتی از ماده 22 بند اخر. بدون شرح : ( بگذریم كه رژیم آخوندی هرگز از گناه 5میلیون و دویست هزار عراقی و 3 میلیون شیعه و 450هزار تن از اهالی دیالی و 3000تن از شیوخ و معتمدین عشایر نخواهد گذشت. ) اقای رجوی : ای کاش شما فقط عا مل و سرسپرده امریکا و اسرائیل می بودید اگر این طورمی بود که مشخص می شد که برای دو نفر کار می کنید و قا بل تنظیم رابطه می بودید. چونکه معلوم بود اربابت کی است اما الان چی امریکا – اسرائیل – عراق زمان صدام – فرانسه – بالاخره ارباب الان کی است . اقای رجوی و خانم مریم قجر عضدانلو : بالاخره زمستان می رود و روسیاهی برای ذغال می ماند و این ننگ برپیشانی شما .

پاسخی بگذارید

